oXyShop
www.oxymedia.cz
>
>

Zvětšení reklamních ploch MEGABOARD a BANNER

Zvětšení reklamních ploch MEGABOARD a BANNER
, , aktualita
Od 1.9.2014 zvětšujeme ve všech online magazínech z mediální skupiny oXyMedia reklamní plochu u formátů MEGABOARD a BANNER top/middle, a to navíc při zachování stejné ceny.
K oblíbeným
Zvětšení se vztahuje na všechny magazíny z mediální skupiny oXyMedia, jejichž výčet můžete vidět v pravém sloupci tohoto webu. Důvodem je pokračující trend zvětšování reklamních ploch, jelikož větší banner s méně nahuštěnými informacemi je nejen výraznějším prvkem na webu, ale jeho sdělení tak může být přehlednější a tím může dojít i k výraznému zvětšení jeho účinnosti.


MEGABOARD


Dosavadní rozměry: 650 × 100 px
Nové rozměry od 1.9.2014: 650 × 120 px (zvětšení o 20 %)
 

BANNER top/middle


Dosavadní rozměry: 650 × 60 px
Nové rozměry od 1.9.2014: 650 × 100 px (zvětšení o 67 %)

 
I nadále platí, že se jedná o maximální možné rozměry a v daných pozicích lze použít i bannery s menšími rozměry. Např. pokud máte banner s rozměry 468 × 60 px a chtěli byste jej u nás použít v těchto pozicích, není nutné jej upravovat na větší rozměry, avšak uzpůsobení větším rozměrům doporučujeme, jelikož tím zlepšíte viditelnost Vašeho sdělení.
Úplnou nabídku najdete v popisu reklamních formátů (ceník v Kč nebo v EUR a USD).
Nejnovější články
Úprava hlaviček našich magazínů Úprava hlaviček našich magazínů
Provedli jsme úpravu hlaviček našich magazínů, které jsou teď více kompaktní. Centrálním prvkem nadále zůstává velké vyhledávací pole, ale nad ním jsou teď na jednom řádku všechny odkazy, které byly dosud na dvou řádcích.
25.2.2019, aktualita, Karel Polívka
Sjednocení cen reklamních bannerů na HP a mimo HP Sjednocení cen reklamních bannerů na HP a mimo HP
Začátkem března jsme sjednotili ceny reklamních bannerů na homepage a na stránkách mimo homepage. Doposud byly ceny za týdenní zobrazování bannerů na homepage nastavené výše oproti ostatním stránkám webu.
1.3.2017, aktualita, Karel Polívka
Reklama formátu Background v novém layoutu Reklama formátu Background v novém layoutu
Vzhledem k nedávné úpravě layoutu našich magazínů bylo třeba upravit i specifikace reklamního formátu Background. Jeho rozměry zůstávají stejné, ale nově zcela obklopuje horní část webu, takže jej nic nepřerušuje.
7.10.2015, aktualita, Karel Polívka
Svět mobilně: více než 100% meziroční růst návštěvnosti Svět mobilně: více než 100% meziroční růst návštěvnosti
Minulý měsíc se našemu magazínu Svět mobilně dařilo nejlépe ve své historii. Navštívilo jej už téměř 40 000 uživatelů a v meziročním srovnání zaznamenal nárůst uživatelů o 103 % a zobrazených stránek dokonce o 116 %.
6.10.2015, aktualita, Karel Polívka
DIRECT MAIL: upravený vzhled, viditelnější banner DIRECT MAIL: upravený vzhled, viditelnější banner
V rámci trendu zjednodušování layoutu jsme se po úpravách našich webů zaměřili i na e-maily, pomocí kterých čtenáře informujeme o nových článcích v našich magazínech. Tím došlo i k většímu zviditelnění reklamního banneru v těchto e-mailech.
5.10.2015, aktualita, Karel Polívka