oXyShop
www.oxymedia.cz
>
>

Reklama formátu Background v novém layoutu

Reklama formátu Background v novém layoutu
, , aktualita
Vzhledem k nedávné úpravě layoutu našich magazínů bylo třeba upravit i specifikace reklamního formátu Background. Jeho rozměry zůstávají stejné, ale nově zcela obklopuje horní část webu, takže jej nic nepřerušuje.
K oblíbeným
Změna spočívá v tom, že zatímco v rámci dřívějšího layoutu bylo třeba v horní části obrázku vynechat pruh pro horní lištu s odkazy na naše magazíny, v novém layoutu to není potřeba, jelikož tato lišta je součástí hlavičky webu. Background tak nerušeně obklopuje horní část webu:





Šablonu pro tvorbu obrázku formátu Background si můžete stáhnout ze stránky s popisem reklamních formátů. Další screenshot už ukazuje, jak může vypadat výsledek. Nadále platí, že zbývající část podkladu stránky má takovou barvu, která navazuje na spodní část Backgroundu (typicky jde o černou).



 

Background lze nasadit na kterýkoli z našich magazínů, jež máme uvedené v pravém sloupci této stránky.
 
Zaujal Vás tento formát? Kontaktujte nás!
Nejnovější články
Úprava hlaviček našich magazínů Úprava hlaviček našich magazínů
Provedli jsme úpravu hlaviček našich magazínů, které jsou teď více kompaktní. Centrálním prvkem nadále zůstává velké vyhledávací pole, ale nad ním jsou teď na jednom řádku všechny odkazy, které byly dosud na dvou řádcích.
25.2.2019, aktualita, Karel Polívka
Sjednocení cen reklamních bannerů na HP a mimo HP Sjednocení cen reklamních bannerů na HP a mimo HP
Začátkem března jsme sjednotili ceny reklamních bannerů na homepage a na stránkách mimo homepage. Doposud byly ceny za týdenní zobrazování bannerů na homepage nastavené výše oproti ostatním stránkám webu.
1.3.2017, aktualita, Karel Polívka
Svět mobilně: více než 100% meziroční růst návštěvnosti Svět mobilně: více než 100% meziroční růst návštěvnosti
Minulý měsíc se našemu magazínu Svět mobilně dařilo nejlépe ve své historii. Navštívilo jej už téměř 40 000 uživatelů a v meziročním srovnání zaznamenal nárůst uživatelů o 103 % a zobrazených stránek dokonce o 116 %.
6.10.2015, aktualita, Karel Polívka
DIRECT MAIL: upravený vzhled, viditelnější banner DIRECT MAIL: upravený vzhled, viditelnější banner
V rámci trendu zjednodušování layoutu jsme se po úpravách našich webů zaměřili i na e-maily, pomocí kterých čtenáře informujeme o nových článcích v našich magazínech. Tím došlo i k většímu zviditelnění reklamního banneru v těchto e-mailech.
5.10.2015, aktualita, Karel Polívka
Zjednodušení layoutu našich magazínů Zjednodušení layoutu našich magazínů
Provedli jsme úpravu layoutu našich magazínů. Kromě celkového zjednodušení designu stránek mají naše weby i novou hlavičku, v které je hlavním prvkem velké vyhledávací pole s funkcí filtrování podle typu obsahu nebo rubriky.
11.6.2015, aktualita, Karel Polívka