oXyShop

Akční nabídka pro srpen: objektiv rozhoduje

Akční nabídka pro srpen: objektiv rozhoduje
, , aktualita
Do konce srpna 2014 nabízíme několik reklamních formátů se slevou 80 %. Novinkou je tematické omezení. Pokud chcete propagovat hlavně produkt obsahující objektiv, máte vyhráno a můžete tuto nabídku využít!
K oblíbeným
Do konce srpna 2014 nabízíme ve všech online magazínech z mediální skupiny oXyMedia při splnění tematické podmínky slevu ve výši 80 % na následující reklamní formáty:

Formát
Rozměry
Popis pozice
MEGABOARD
650 × 100 px
Pozice v horní části webu
SQUARE middle
300 × 300 px
Pozice v horní polovině pravého sloupce
BANNER top
650 × 60 px
Pozice v horní polovině homepage
ARTICLE BOTTOM
650 × 300 px
Pozice pod obsahem článků

Pozice uvedených formátů v našich magazínech máme znázorněné na těchto screenshotech.

Podmínkou pro využití této slevy je, aby hlavním předmětem propagace byl produkt s objektivem. Může to být fotoaparát, kamera, mobilní telefon, tablet, projektor nebo objektiv samotný. Nabídka je tak zaměřena hlavně na Digimanii, lze ji ale využít i pro naše ostatní magazíny. Z důvodu obsáhlosti nabídky nelze garantovat, že daná pozice bude k dispozici zrovna pro vybraný termín a magazín (to se týká hlavně Světa hardware, u kterého je dlouhodobě obsazenost reklamních pozic největší).





Jak vypadají ceny např. na Digimanii po zohlednění této nabídky je vidět v následující tabulce:

Formát
Rozměry
Pozice
Cena
Imprese*
MEGABOARD
650 × 100 px
homepage
Ceník: 15 000 Kč / týden
20 000
Akce: 3 000 Kč / týden
20 000
vše mimo homepage
Ceník: 12 500 Kč / týden
100 000
Akce: 2 500 Kč / týden
100 000
SQUARE middle
300 × 300 px
homepage
Ceník: 10 000 Kč / týden
20 000
Akce: 2 000 Kč / týden
20 000
vše mimo homepage
Ceník: 6 000 Kč / týden
100 000
Akce: 1 200 Kč / týden
100 000
BANNER top
650 × 60 px
homepage
Ceník: 10 000 Kč / týden
20 000
Akce: 2 000 Kč / týden
20 000
ARTICLE BOTTOM
650 × 300 px
spodní část článků
Ceník: 8 000 Kč / týden
80 000
Akce: 1 600 Kč / týden
80 000
  * Jde o garantovaný (minimální) počet impresí. Reálně jich bude více podle aktuální návštěvnosti.


Jak vypadají ceny např. na TV Freaku po zohlednění této nabídky je vidět v následující tabulce:

Formát
Rozměry
Pozice
Cena
Imprese*
MEGABOARD
650 × 100 px
homepage
Ceník: 15 000 Kč / týden
15 000
Akce: 3 000 Kč / týden
15 000
vše mimo homepage
Ceník: 12 500 Kč / týden
40 000
Akce: 2 500 Kč / týden
40 000
SQUARE middle
300 × 300 px
homepage
Ceník: 10 000 Kč / týden
15 000
Akce: 2 000 Kč / týden
15 000
vše mimo homepage
Ceník: 6 000 Kč / týden
40 000
Akce: 1 200 Kč / týden
40 000
BANNER top
650 × 60 px
homepage
Ceník: 10 000 Kč / týden
15 000
Akce: 2 000 Kč / týden
15 000
ARTICLE BOTTOM
650 × 300 px
spodní část článků
Ceník: 8 000 Kč / týden
30 000
Akce: 1 600 Kč / týden
30 000
  * Jde o garantovaný (minimální) počet impresí. Reálně jich bude více podle aktuální návštěvnosti.


Jak vypadají ceny např. na Světu mobilně po zohlednění této nabídky je vidět v následující tabulce:

Formát
Rozměry
Pozice
Cena
Imprese*
MEGABOARD
650 × 100 px
homepage
Ceník: 5 000 Kč / týden
3 000
Akce: 1 000 Kč / týden
3 000
vše mimo homepage
Ceník: 4 000 Kč / týden
10 000
Akce: 800 Kč / týden
10 000
SQUARE middle
300 × 300 px
homepage
Ceník: 3 500 Kč / týden
3 000
Akce: 1 750 Kč / týden
3 000
vše mimo homepage
Ceník: 2 500 Kč / týden
10 000
Akce: 500 Kč / týden
10 000
BANNER top
650 × 60 px
homepage
Ceník: 3 500 Kč / týden
3 000
Akce: 700 Kč / týden
3 000
ARTICLE BOTTOM
650 × 300 px
spodní část článků
Ceník: 3 000 Kč / týden
8 000
Akce: 600 Kč / týden
8 000
 * Jde o garantovaný (minimální) počet impresí. Reálně jich bude více podle aktuální návštěvnosti.
  

Zaujala Vás tato nabídka? 

Kontaktujte nás!



Nabídka platí pro nové objednávky uskutečněné do konce srpna 2014 a vztahuje se pouze na čerpání (zobrazování reklamy) v průběhu 30 následujících dní od uskutečnění objednávky.

Úplnou nabídku najdete v popisu reklamních formátů (ceník v Kč nebo v EUR a USD).

Nejnovější články
Úprava hlaviček našich magazínů Úprava hlaviček našich magazínů
Provedli jsme úpravu hlaviček našich magazínů, které jsou teď více kompaktní. Centrálním prvkem nadále zůstává velké vyhledávací pole, ale nad ním jsou teď na jednom řádku všechny odkazy, které byly dosud na dvou řádcích.
25.2.2019, aktualita, Karel Polívka
Sjednocení cen reklamních bannerů na HP a mimo HP Sjednocení cen reklamních bannerů na HP a mimo HP
Začátkem března jsme sjednotili ceny reklamních bannerů na homepage a na stránkách mimo homepage. Doposud byly ceny za týdenní zobrazování bannerů na homepage nastavené výše oproti ostatním stránkám webu.
1.3.2017, aktualita, Karel Polívka
Reklama formátu Background v novém layoutu Reklama formátu Background v novém layoutu
Vzhledem k nedávné úpravě layoutu našich magazínů bylo třeba upravit i specifikace reklamního formátu Background. Jeho rozměry zůstávají stejné, ale nově zcela obklopuje horní část webu, takže jej nic nepřerušuje.
7.10.2015, aktualita, Karel Polívka
Svět mobilně: více než 100% meziroční růst návštěvnosti Svět mobilně: více než 100% meziroční růst návštěvnosti
Minulý měsíc se našemu magazínu Svět mobilně dařilo nejlépe ve své historii. Navštívilo jej už téměř 40 000 uživatelů a v meziročním srovnání zaznamenal nárůst uživatelů o 103 % a zobrazených stránek dokonce o 116 %.
6.10.2015, aktualita, Karel Polívka
DIRECT MAIL: upravený vzhled, viditelnější banner DIRECT MAIL: upravený vzhled, viditelnější banner
V rámci trendu zjednodušování layoutu jsme se po úpravách našich webů zaměřili i na e-maily, pomocí kterých čtenáře informujeme o nových článcích v našich magazínech. Tím došlo i k většímu zviditelnění reklamního banneru v těchto e-mailech.
5.10.2015, aktualita, Karel Polívka