oXyShop
www.oxymedia.cz
>
>

Týdenní šance: Nová soutěž pro čtenáře Světa hardware

Týdenní šance: Nová soutěž pro čtenáře Světa hardware
, , aktualita
Odborný IT magazín Svět hardware představil tento měsíc svým čtenářům novou soutěž. Jedná se o Týdenní šanci, ve které mohou registrovaní čtenáři za jedinou správnou odpověď získat zajímavou a hodnotnou cenu.
K oblíbeným
Soutěž Týdenní šance je dalším bonusem pro registrované čtenáře Světa hardware. „Vymysleli jsme tuto soutěž na motivy klasických sázenek, kde je možnost zaškrtnout políčko a hrát o nějakou cenu. Na rozdíl od Expertiád, které vyžadují správné zodpovězení většího množství otázek, v Týdenní šanci stačí zodpovědět otázku jedinou a každý soutěžící má tak stejnou šanci na výhru,“ sdělil publisher médií Karel Polívka. Výherce je vybrán ze všech došlých správných odpovědí generátorem náhodných čísel a posléze je zveřejněn na fóru spolu s výsledkem, správnou odpovědí na otázku.

Po vědomostních soutěžích - Expertiádách a výzvě pro talentované - SHWallpaper se jedná o další aktivitu, v které mají soutěžící možnost získat hodnotné ceny. V prvních kolech jde například o základní desku Gigabyte GA-X48-DS5. Pravidelní čtenáři se však mohou těšit na další zajímavé ceny, proto doporučujeme naše fórum průběžně sledovat.


Stručně o společnosti oXy Online


Společnost oXy Online s.r.o. je vydavatelem předních českých internetových médií Svět hardwareTV Freak a Digimanie a dále provozovatelem cestovní agentury Relaxuj. Hlavním zaměřením společnosti jsou e-commerce aktivity, zejména pak systémy pro obchodování na Internetu oXySHOP, OXID eShopa publikační systém oXyMEDIA. Úspěch internetových řešení společnosti ilustruje například ocenění Křišťálová Lupa 2006 a 2007 v kategorii e-shop. Vlastníky oXy Online jsou české fyzické osoby a její aktivity jsou cíleny na oblast střední a východní Evropy.
Nejnovější články
Úprava hlaviček našich magazínů Úprava hlaviček našich magazínů
Provedli jsme úpravu hlaviček našich magazínů, které jsou teď více kompaktní. Centrálním prvkem nadále zůstává velké vyhledávací pole, ale nad ním jsou teď na jednom řádku všechny odkazy, které byly dosud na dvou řádcích.
25.2.2019, aktualita, Karel Polívka
Sjednocení cen reklamních bannerů na HP a mimo HP Sjednocení cen reklamních bannerů na HP a mimo HP
Začátkem března jsme sjednotili ceny reklamních bannerů na homepage a na stránkách mimo homepage. Doposud byly ceny za týdenní zobrazování bannerů na homepage nastavené výše oproti ostatním stránkám webu.
1.3.2017, aktualita, Karel Polívka
Reklama formátu Background v novém layoutu Reklama formátu Background v novém layoutu
Vzhledem k nedávné úpravě layoutu našich magazínů bylo třeba upravit i specifikace reklamního formátu Background. Jeho rozměry zůstávají stejné, ale nově zcela obklopuje horní část webu, takže jej nic nepřerušuje.
7.10.2015, aktualita, Karel Polívka
Svět mobilně: více než 100% meziroční růst návštěvnosti Svět mobilně: více než 100% meziroční růst návštěvnosti
Minulý měsíc se našemu magazínu Svět mobilně dařilo nejlépe ve své historii. Navštívilo jej už téměř 40 000 uživatelů a v meziročním srovnání zaznamenal nárůst uživatelů o 103 % a zobrazených stránek dokonce o 116 %.
6.10.2015, aktualita, Karel Polívka
DIRECT MAIL: upravený vzhled, viditelnější banner DIRECT MAIL: upravený vzhled, viditelnější banner
V rámci trendu zjednodušování layoutu jsme se po úpravách našich webů zaměřili i na e-maily, pomocí kterých čtenáře informujeme o nových článcích v našich magazínech. Tím došlo i k většímu zviditelnění reklamního banneru v těchto e-mailech.
5.10.2015, aktualita, Karel Polívka