oXyShop
www.oxymedia.cz
>
>

TV Freak mediálním partnerem dealerského dne Philips

TV Freak mediálním partnerem dealerského dne Philips
, , aktualita
Odborný internetový magazín TV Freak se stal mediálním partnerem dealerského dne společnosti Philips.
K oblíbeným
Akce proběhla ve středu 23. září v hotelu Omnia v Jánských Lázních. Netradičně pojatá prezentace nových výrobků přenesla návštěvníky zpět do 30. let minulého století a přiblížila jim životní styl první republiky.





Hlavní hvězdou odpoledne byl nový LCD televizor Philips Cinema 21:9, který díky svému kinematografickému poměru stran umožňuje sledovat filmy ve stejném formátu jako v kině. Společnost Philips představila také „zelenou“ řadu domácích spotřebičů, které jsou šetrné k životnímu prostředí.

 



Akci podpořily svou účastí i známé osobnosti, mezi nimi moderátorka Lucie Borhyová, fotograf Jakub Ludvík a vizážista a kadeřník Ivo Špes.
Nejnovější články
Úprava hlaviček našich magazínů Úprava hlaviček našich magazínů
Provedli jsme úpravu hlaviček našich magazínů, které jsou teď více kompaktní. Centrálním prvkem nadále zůstává velké vyhledávací pole, ale nad ním jsou teď na jednom řádku všechny odkazy, které byly dosud na dvou řádcích.
25.2.2019, aktualita, Karel Polívka
Sjednocení cen reklamních bannerů na HP a mimo HP Sjednocení cen reklamních bannerů na HP a mimo HP
Začátkem března jsme sjednotili ceny reklamních bannerů na homepage a na stránkách mimo homepage. Doposud byly ceny za týdenní zobrazování bannerů na homepage nastavené výše oproti ostatním stránkám webu.
1.3.2017, aktualita, Karel Polívka
Reklama formátu Background v novém layoutu Reklama formátu Background v novém layoutu
Vzhledem k nedávné úpravě layoutu našich magazínů bylo třeba upravit i specifikace reklamního formátu Background. Jeho rozměry zůstávají stejné, ale nově zcela obklopuje horní část webu, takže jej nic nepřerušuje.
7.10.2015, aktualita, Karel Polívka
Svět mobilně: více než 100% meziroční růst návštěvnosti Svět mobilně: více než 100% meziroční růst návštěvnosti
Minulý měsíc se našemu magazínu Svět mobilně dařilo nejlépe ve své historii. Navštívilo jej už téměř 40 000 uživatelů a v meziročním srovnání zaznamenal nárůst uživatelů o 103 % a zobrazených stránek dokonce o 116 %.
6.10.2015, aktualita, Karel Polívka
DIRECT MAIL: upravený vzhled, viditelnější banner DIRECT MAIL: upravený vzhled, viditelnější banner
V rámci trendu zjednodušování layoutu jsme se po úpravách našich webů zaměřili i na e-maily, pomocí kterých čtenáře informujeme o nových článcích v našich magazínech. Tím došlo i k většímu zviditelnění reklamního banneru v těchto e-mailech.
5.10.2015, aktualita, Karel Polívka