oXyShop
www.oxymedia.cz
>
>

Svět hardware: závodíme v Trackmanii

Svět hardware: závodíme v Trackmanii
, , aktualita
V rámci aktuálního tématu "Kdo si hraje, (ne)zlobí" jsme připravili soutěž v závodní hře TrackMania. Sponzorem je společnost Cooler Master, která pro vítěze věnovala 5 věcných cen.
K oblíbeným
Soutěž probíhá od 1.7. do 23.7. s populární závodní hrou TrackMania Nations Forever.
 

Sponzorem je společnost Cooler Master a její značka CM Storm.
 

 
Za 1. místo bude udělena skříň CM Storm Sniper - AMD Dragon Edition,
za 2. a 3. místo kombinace myši Sentinel Advance a podložky HS-M Weapon of Choice M4.
 

 
 

Podrobnosti o soutěži včetně fotografií cen pro výherce a postupu, jak se zúčastnit, naleznete v tomto článku.
Nejnovější články
Úprava hlaviček našich magazínů Úprava hlaviček našich magazínů
Provedli jsme úpravu hlaviček našich magazínů, které jsou teď více kompaktní. Centrálním prvkem nadále zůstává velké vyhledávací pole, ale nad ním jsou teď na jednom řádku všechny odkazy, které byly dosud na dvou řádcích.
25.2.2019, aktualita, Karel Polívka
Sjednocení cen reklamních bannerů na HP a mimo HP Sjednocení cen reklamních bannerů na HP a mimo HP
Začátkem března jsme sjednotili ceny reklamních bannerů na homepage a na stránkách mimo homepage. Doposud byly ceny za týdenní zobrazování bannerů na homepage nastavené výše oproti ostatním stránkám webu.
1.3.2017, aktualita, Karel Polívka
Reklama formátu Background v novém layoutu Reklama formátu Background v novém layoutu
Vzhledem k nedávné úpravě layoutu našich magazínů bylo třeba upravit i specifikace reklamního formátu Background. Jeho rozměry zůstávají stejné, ale nově zcela obklopuje horní část webu, takže jej nic nepřerušuje.
7.10.2015, aktualita, Karel Polívka
Svět mobilně: více než 100% meziroční růst návštěvnosti Svět mobilně: více než 100% meziroční růst návštěvnosti
Minulý měsíc se našemu magazínu Svět mobilně dařilo nejlépe ve své historii. Navštívilo jej už téměř 40 000 uživatelů a v meziročním srovnání zaznamenal nárůst uživatelů o 103 % a zobrazených stránek dokonce o 116 %.
6.10.2015, aktualita, Karel Polívka
DIRECT MAIL: upravený vzhled, viditelnější banner DIRECT MAIL: upravený vzhled, viditelnější banner
V rámci trendu zjednodušování layoutu jsme se po úpravách našich webů zaměřili i na e-maily, pomocí kterých čtenáře informujeme o nových článcích v našich magazínech. Tím došlo i k většímu zviditelnění reklamního banneru v těchto e-mailech.
5.10.2015, aktualita, Karel Polívka