oXyShop
www.oxymedia.cz
>
>

Svět hardware: ukázka reklamy formátu Background

Svět hardware: ukázka reklamy formátu Background
, , aktualita
Začátkem března jsme představili reklamní formát Background poprvé ve své plné kráse. Celá horní část homepage magazínu byla podložena obrázkem 1600x800 px, který byl navíc klikací.
K oblíbeným
Cílem reklamy bylo upozornit na kvalitu základních desek Gigabyte a na soutěž o několik z nich, která probíhala na eshopu alfa.cz. Pro umocnění dojmu byl změněn i podklad zbývající spodní části homepage z modré na černou barvu. Posuďte sami, jak vypadal výsledek:



 

Jde o nejúčinnější formát, který navíc čtenářům serveru nevadí, jelikož je nijak neobtěžuje jako různé příliš pohyblivé, vyskakovací nebo vysouvací bannery. Naopak jsme měli od čtenářů kladný feedback díky tomu, že motiv reklamy odpovídal zaměření serveru.
 
Background byl na homepage a na všech ostatních stránkách magazínu jej doprovázel flashový banner formátu 300x300 px v pozici SQUARE top (horní část pravého sloupce; na screenshotu jde o pozici s bannerem Logitech).
 
Kromě mimořádně výrazného efektu coby brandové reklamy lze od takovéto propagace očekávat také velké množství prokliků. Výše popsaná kombinace Backgroundu a flashového banneru 300x300 px vygenerovala za týden kolem 1000 prokliků od uživatelů, kteří přesně odpovídali cílové skupině, na kterou potřebovali zadavatelé reklamy cílit (Gigabyte, Alfa).
 
Background lze nasadit na kterýkoli z našich magazínů, které máme uvedené v pravém sloupci této stránky.
 
Zaujal Vás tento formát? Kontaktujte nás!
Nejnovější články
Úprava hlaviček našich magazínů Úprava hlaviček našich magazínů
Provedli jsme úpravu hlaviček našich magazínů, které jsou teď více kompaktní. Centrálním prvkem nadále zůstává velké vyhledávací pole, ale nad ním jsou teď na jednom řádku všechny odkazy, které byly dosud na dvou řádcích.
25.2.2019, aktualita, Karel Polívka
Sjednocení cen reklamních bannerů na HP a mimo HP Sjednocení cen reklamních bannerů na HP a mimo HP
Začátkem března jsme sjednotili ceny reklamních bannerů na homepage a na stránkách mimo homepage. Doposud byly ceny za týdenní zobrazování bannerů na homepage nastavené výše oproti ostatním stránkám webu.
1.3.2017, aktualita, Karel Polívka
Reklama formátu Background v novém layoutu Reklama formátu Background v novém layoutu
Vzhledem k nedávné úpravě layoutu našich magazínů bylo třeba upravit i specifikace reklamního formátu Background. Jeho rozměry zůstávají stejné, ale nově zcela obklopuje horní část webu, takže jej nic nepřerušuje.
7.10.2015, aktualita, Karel Polívka
Svět mobilně: více než 100% meziroční růst návštěvnosti Svět mobilně: více než 100% meziroční růst návštěvnosti
Minulý měsíc se našemu magazínu Svět mobilně dařilo nejlépe ve své historii. Navštívilo jej už téměř 40 000 uživatelů a v meziročním srovnání zaznamenal nárůst uživatelů o 103 % a zobrazených stránek dokonce o 116 %.
6.10.2015, aktualita, Karel Polívka
DIRECT MAIL: upravený vzhled, viditelnější banner DIRECT MAIL: upravený vzhled, viditelnější banner
V rámci trendu zjednodušování layoutu jsme se po úpravách našich webů zaměřili i na e-maily, pomocí kterých čtenáře informujeme o nových článcích v našich magazínech. Tím došlo i k většímu zviditelnění reklamního banneru v těchto e-mailech.
5.10.2015, aktualita, Karel Polívka