oXyShop
www.oxymedia.cz
>
>

Svět hardware: pravidelné testování LCD monitorů

Svět hardware: pravidelné testování LCD monitorů
, , aktualita
Potřebujete propagovat produktové portfólio nebo cenovou akci týkající se monitorů? A víte, že můžete mít u nás banner pouze v rubrice o monitorech? Vzhledem k výraznému posílení našeho obsahu z této oblasti je to pro Vás jedinečná příležitost.
K oblíbeným
LCD monitory vyrábí mnoho výrobců využívajících různé technologie. Princip LCD je navíc takový, že nelze mít dokonalý monitor. Vždy je třeba si ujasnit využití a tomu uzpůsobit kritéria výběru. Uživatelé tak potřebují co nejvíce informací na základě objektivních testů, což nabízí právě Svět hardware. Monitory také patřily v letech 2006 až 2008 mezi naše nejoblíbenější recenze (jako první na českém internetu jsme začali testovat dobu odezvy pomocí optických sond a osciloskopu).
  


 
Všechny naše články o monitorech lze najít v rubrice Monitory.
 
Začátkem roku jsme se tak vrátili k pravidelnému testování LCD monitorů a zároveň jsme zase o něco zlepšili naši testovací metodiku. Jen za poslední 2 měsíce jsme publikovali 9 jejich recenzí a odstartovali jsme nový cyklus článků s doporučenými monitory pro daný měsíc (viz první díl).
 
Víte o tom, že umožňujeme umístění reklamních bannerů pouze do konkrétních rubrik (za zvýhodněnou cenu)? Pokud potřebujete propagovat produktové portfólio monitorů nebo cenovou akci e-shopu týkající se monitorů, máte tak jedinečnou příležitost být vidět tam, kde Vaše sdělení může co nejvíce zaujmout!

Zaujala Vás tato nabídka? Kontaktujte nás!
Nejnovější články
Úprava hlaviček našich magazínů Úprava hlaviček našich magazínů
Provedli jsme úpravu hlaviček našich magazínů, které jsou teď více kompaktní. Centrálním prvkem nadále zůstává velké vyhledávací pole, ale nad ním jsou teď na jednom řádku všechny odkazy, které byly dosud na dvou řádcích.
25.2.2019, aktualita, Karel Polívka
Sjednocení cen reklamních bannerů na HP a mimo HP Sjednocení cen reklamních bannerů na HP a mimo HP
Začátkem března jsme sjednotili ceny reklamních bannerů na homepage a na stránkách mimo homepage. Doposud byly ceny za týdenní zobrazování bannerů na homepage nastavené výše oproti ostatním stránkám webu.
1.3.2017, aktualita, Karel Polívka
Reklama formátu Background v novém layoutu Reklama formátu Background v novém layoutu
Vzhledem k nedávné úpravě layoutu našich magazínů bylo třeba upravit i specifikace reklamního formátu Background. Jeho rozměry zůstávají stejné, ale nově zcela obklopuje horní část webu, takže jej nic nepřerušuje.
7.10.2015, aktualita, Karel Polívka
Svět mobilně: více než 100% meziroční růst návštěvnosti Svět mobilně: více než 100% meziroční růst návštěvnosti
Minulý měsíc se našemu magazínu Svět mobilně dařilo nejlépe ve své historii. Navštívilo jej už téměř 40 000 uživatelů a v meziročním srovnání zaznamenal nárůst uživatelů o 103 % a zobrazených stránek dokonce o 116 %.
6.10.2015, aktualita, Karel Polívka
DIRECT MAIL: upravený vzhled, viditelnější banner DIRECT MAIL: upravený vzhled, viditelnější banner
V rámci trendu zjednodušování layoutu jsme se po úpravách našich webů zaměřili i na e-maily, pomocí kterých čtenáře informujeme o nových článcích v našich magazínech. Tím došlo i k většímu zviditelnění reklamního banneru v těchto e-mailech.
5.10.2015, aktualita, Karel Polívka