oXyShop
www.oxymedia.cz
>
>

Sociodemografické složení čtenářů Světa hardware

Sociodemografické složení čtenářů Světa hardware
, , aktualita
Svět hardware je nejstarším magazínem našeho vydavatelství. Specializuje se na podrobné technické informace z oboru hardware - recenze, články i aktuality.
K oblíbeným
Grafy a komentáře níže vám přiblíží naše čtenáře - cílovou skupinu případného marketingového oslovení.


 
První graf potvrzuje, co všichni asi tušili, a to, že většina čtenářů jsou muži. A to celých 87%. Ale i 13ti procentní podíl žen považujeme za úspěch. O podílu mužů na Světu hardware jsme nedávno psali zde.



Co se věku týká, jsou čtenáři Světa hardware, oproti všeobecnému průměru internetové populace, mladí. Celých 65% je mladší než 30 let. V kontextu webů z oboru IT však Svět hardware zaujímá spíše opačnou pozici. V porovnání s konkurenčními weby jde o portál se spíše starší čtenářskou obcí. 



Naprosto v průměru. Bez komentáře.



Dle marketingových specialistů jsou zajímavou, ale docela často opomíjenou, cílovou skupinou mladí lidé do 30ti let, tzn. "single". Na Světu hardware je dle statistiky svodobných 66ti procentní koncentrace.



Vysoký poměr nepracujících napovídá, že mnozí čtenáři jsou dosud studujícími. Dle našich soukromých výzkumů je počet čtenářů studujících na vysoké škole téměř 30%, což se s údaji NetMonitoru shoduje. Ideální možnosti pro nábor pracovníků z oboru IT se tedy otevírají pro personální agentury.



Nadprůměrnými příjmy se může pochlubit 19% čtenářů Světa hardware, což je o 15% více než je průměr na ostatních webech. Ostatní hodnoty jsou vcelku průměrné (opět srovnáváno s průměrem na celém českém internetu).

V příštím článku s blíže podíváme na další weby z našeho portfolia. 
Nejnovější články
Úprava hlaviček našich magazínů Úprava hlaviček našich magazínů
Provedli jsme úpravu hlaviček našich magazínů, které jsou teď více kompaktní. Centrálním prvkem nadále zůstává velké vyhledávací pole, ale nad ním jsou teď na jednom řádku všechny odkazy, které byly dosud na dvou řádcích.
25.2.2019, aktualita, Karel Polívka
Sjednocení cen reklamních bannerů na HP a mimo HP Sjednocení cen reklamních bannerů na HP a mimo HP
Začátkem března jsme sjednotili ceny reklamních bannerů na homepage a na stránkách mimo homepage. Doposud byly ceny za týdenní zobrazování bannerů na homepage nastavené výše oproti ostatním stránkám webu.
1.3.2017, aktualita, Karel Polívka
Reklama formátu Background v novém layoutu Reklama formátu Background v novém layoutu
Vzhledem k nedávné úpravě layoutu našich magazínů bylo třeba upravit i specifikace reklamního formátu Background. Jeho rozměry zůstávají stejné, ale nově zcela obklopuje horní část webu, takže jej nic nepřerušuje.
7.10.2015, aktualita, Karel Polívka
Svět mobilně: více než 100% meziroční růst návštěvnosti Svět mobilně: více než 100% meziroční růst návštěvnosti
Minulý měsíc se našemu magazínu Svět mobilně dařilo nejlépe ve své historii. Navštívilo jej už téměř 40 000 uživatelů a v meziročním srovnání zaznamenal nárůst uživatelů o 103 % a zobrazených stránek dokonce o 116 %.
6.10.2015, aktualita, Karel Polívka
DIRECT MAIL: upravený vzhled, viditelnější banner DIRECT MAIL: upravený vzhled, viditelnější banner
V rámci trendu zjednodušování layoutu jsme se po úpravách našich webů zaměřili i na e-maily, pomocí kterých čtenáře informujeme o nových článcích v našich magazínech. Tím došlo i k většímu zviditelnění reklamního banneru v těchto e-mailech.
5.10.2015, aktualita, Karel Polívka