oXyShop
www.oxymedia.cz
>
>

Návštěvnost TV Freaku přesáhla 100 000 uživatelů měsíčně

Návštěvnost TV Freaku přesáhla 100 000 uživatelů měsíčně
, , aktualita
Podle čísel nezávislého auditu NetMonitor zavítalo v prosinci na TV Freak 105 208 reálných uživatelů. Podařilo se tak překonat magickou hranici 100 000 návštěvníků měsíčně. Ještě v listopadu měl totiž internetový magazín TV Freak 99 510 reálných uživatelů.
K oblíbeným
TV Freak je server věnující se moderní spotřební elektronice v podobě LCD/plazma televizorů, DVD/Blu-ray přehrávačů i rekordérů, videokamer a zpracování videa na PC, problematice televizního vysílání - TV tunerům a vysílačům.

Od poloviny loňského roku vzrostla návštěvnost tohoto internetového magazínu takřka o polovinu. Podle čísel nezávislého auditu NetMonitor zavítalo na TV Freak ještě v srpnu 56 369 reálných uživatelů, v listopadu již 99 510 reálných uživatelů a v prosinci dokonce 105 208 reálných uživatelů. „Poslední měsíc v loňském roce jsme zaznamenali 303 815 návštěv, což bylo přibližně o 13 000 návštěv více než předchozí měsíc. V třiaosmdesáti procentech případů se jednalo o návštěvy z České republiky. Uživatelé přitom stáhli více než milion stran magazínu,“ informoval publisher technických médií Karel Polívka.




Statistika tak potvrdila vzrůstající oblibu magazínu TV Freak. Ještě vyšší čísla uvádí Google Analytics, podle kterého měly v listopadu stránky magazínu 167 185 návštěvníků a během prosince dokonce 181 116 absolutních jedinečných návštěvníků.

Podobné vzrůstající tendence zaznamenaly i další internetové magazíny, jejichž vydavatelem je firma oXy Online s.r.o. Svět hardware se může pochlubit za prosinec celkem 207 469 reálnými uživateli, celkový počet návštěv v prosinci dosáhl 863 115 a bylo staženo přes tři miliony stránek. Internetový magazín Digimanie měl v listopadu 47 019 reálných uživatelů, v prosinci jich bylo 50 182 a stažených stran 473 278.


Stručně o společnosti oXy Online


Společnost oXy Online s.r.o. je vydavatelem předních českých internetových médií Svět hardware, TV Freak a Digimanie a dále provozovatelem cestovní agentury Relaxuj. Hlavním zaměřením společnosti jsou e-commerce aktivity, zejména pak systémy pro obchodování na internetu oXySHOP, OXID eShop a publikační systém oXyMEDIA. Úspěch internetových řešení společnosti ilustruje ocenění Křišťálová Lupa 2006 a 2007 v kategorii e-shop a nominace na Křišťálovou Lupu 2008.
Nejnovější články
Úprava hlaviček našich magazínů Úprava hlaviček našich magazínů
Provedli jsme úpravu hlaviček našich magazínů, které jsou teď více kompaktní. Centrálním prvkem nadále zůstává velké vyhledávací pole, ale nad ním jsou teď na jednom řádku všechny odkazy, které byly dosud na dvou řádcích.
25.2.2019, aktualita, Karel Polívka
Sjednocení cen reklamních bannerů na HP a mimo HP Sjednocení cen reklamních bannerů na HP a mimo HP
Začátkem března jsme sjednotili ceny reklamních bannerů na homepage a na stránkách mimo homepage. Doposud byly ceny za týdenní zobrazování bannerů na homepage nastavené výše oproti ostatním stránkám webu.
1.3.2017, aktualita, Karel Polívka
Reklama formátu Background v novém layoutu Reklama formátu Background v novém layoutu
Vzhledem k nedávné úpravě layoutu našich magazínů bylo třeba upravit i specifikace reklamního formátu Background. Jeho rozměry zůstávají stejné, ale nově zcela obklopuje horní část webu, takže jej nic nepřerušuje.
7.10.2015, aktualita, Karel Polívka
Svět mobilně: více než 100% meziroční růst návštěvnosti Svět mobilně: více než 100% meziroční růst návštěvnosti
Minulý měsíc se našemu magazínu Svět mobilně dařilo nejlépe ve své historii. Navštívilo jej už téměř 40 000 uživatelů a v meziročním srovnání zaznamenal nárůst uživatelů o 103 % a zobrazených stránek dokonce o 116 %.
6.10.2015, aktualita, Karel Polívka
DIRECT MAIL: upravený vzhled, viditelnější banner DIRECT MAIL: upravený vzhled, viditelnější banner
V rámci trendu zjednodušování layoutu jsme se po úpravách našich webů zaměřili i na e-maily, pomocí kterých čtenáře informujeme o nových článcích v našich magazínech. Tím došlo i k většímu zviditelnění reklamního banneru v těchto e-mailech.
5.10.2015, aktualita, Karel Polívka