oXyShop
www.oxymedia.cz
>
>

FotoVýzva Digimanie: vyhodnocení 8. kola Rychlá jízda

FotoVýzva Digimanie: vyhodnocení 8. kola Rychlá jízda
, , aktualita
V dubnu proběhlo 8. kolo FotoVýzvy Digimanie na téma Rychlá jízda, do kterého bylo zařazeno 270 fotografií. Sponzorem bylo Centrum FotoŠkoda. Autorka nejlepší fotografie získala objektiv.
FotoVýzva je populární soutěž magazínu Digimanie o nejlepší čtenářskou fotografii na zadané téma. V dubnu proběhlo už osmé kolo, tentokrát s tématikou Rychlá jízda.

Do soutěže bylo zařazeno 270 fotografií. Porota sestavená ze zástupců redakce Digimanie a sponzora soutěže vybrala 10 nejlepších, které postoupily do finále. O vítězné fotografii rozhodli svými hlasy sami čtenáři, kteří měli po dva týdny možnost hlasovat v anketě na diskuzním fóru magazínu Digimanie.
 
Vítězem se stala Jana Pecholtová alias emoke se svou fotografií "Jinín", která získala ve finálové anketě celkem 32 % hlasů.
 

1. místo:

 

Jana Pecholtová – Jinín





- pro zvětšení klikněte -
 
Jana Pecholtová fotila nejdříve hlavně krajiny, ale v poslední době to jsou veskrze už jen lidé. Fotografování se však věnuje jen pro zábavu. Rozhovor s autory vítězných fotografií si můžete přečíst v tomto článku.
 
Vítězka si ze soutěže odnesla objektiv Tamron 70-300/4-5,6 Di VC USD 




Sponzorem byl specializovaný obchod s fototechnikou Centrum FotoŠkoda.
 

 
Deset nejlepších fotografií a výsledky hlasování najdete zde.
 
Všechny soutěžní snímky jsou k dispozici ve speciální sekci ve fotogalerii Digimanie.
Nejnovější články
Úprava hlaviček našich magazínů Úprava hlaviček našich magazínů
Provedli jsme úpravu hlaviček našich magazínů, které jsou teď více kompaktní. Centrálním prvkem nadále zůstává velké vyhledávací pole, ale nad ním jsou teď na jednom řádku všechny odkazy, které byly dosud na dvou řádcích.
25.2.2019, aktualita, Karel Polívka
Sjednocení cen reklamních bannerů na HP a mimo HP Sjednocení cen reklamních bannerů na HP a mimo HP
Začátkem března jsme sjednotili ceny reklamních bannerů na homepage a na stránkách mimo homepage. Doposud byly ceny za týdenní zobrazování bannerů na homepage nastavené výše oproti ostatním stránkám webu.
1.3.2017, aktualita, Karel Polívka
Reklama formátu Background v novém layoutu Reklama formátu Background v novém layoutu
Vzhledem k nedávné úpravě layoutu našich magazínů bylo třeba upravit i specifikace reklamního formátu Background. Jeho rozměry zůstávají stejné, ale nově zcela obklopuje horní část webu, takže jej nic nepřerušuje.
7.10.2015, aktualita, Karel Polívka
Svět mobilně: více než 100% meziroční růst návštěvnosti Svět mobilně: více než 100% meziroční růst návštěvnosti
Minulý měsíc se našemu magazínu Svět mobilně dařilo nejlépe ve své historii. Navštívilo jej už téměř 40 000 uživatelů a v meziročním srovnání zaznamenal nárůst uživatelů o 103 % a zobrazených stránek dokonce o 116 %.
6.10.2015, aktualita, Karel Polívka
DIRECT MAIL: upravený vzhled, viditelnější banner DIRECT MAIL: upravený vzhled, viditelnější banner
V rámci trendu zjednodušování layoutu jsme se po úpravách našich webů zaměřili i na e-maily, pomocí kterých čtenáře informujeme o nových článcích v našich magazínech. Tím došlo i k většímu zviditelnění reklamního banneru v těchto e-mailech.
5.10.2015, aktualita, Karel Polívka