oXyShop
www.oxymedia.cz
>
>

FotoVýzva Digimanie: vyhodnocení 2. kola Jarní probouzení

FotoVýzva Digimanie: vyhodnocení 2. kola Jarní probouzení
, , aktualita
V dubnu proběhlo 2. kolo FotoVýzvy Digimanie na téma Jarní probouzení, do kterého bylo zařazeno více než 200 fotografií. Sponzorem bylo Centrum FotoŠkoda. Autor nejlepší fotografie získal fotoaparát.
K oblíbeným
FotoVýzva je populární soutěž magazínu Digimanie o nejlepší čtenářskou fotografii na zadané téma. V dubnu proběhlo už druhé kolo, tentokrát s tématikou Jarní probouzení.
 
Do soutěže bylo zařazeno celkem 226 snímků. Porota sestavená ze zástupců redakce Digimanie a sponzora soutěže vybrala 10 nejlepších, které postoupily do finále. O vítězné fotografii rozhodli svými hlasy sami čtenáři, kteří měli po dva týdny možnost hlasovat v anketě na diskuzním fóru magazínu Digimanie.
 
Absolutním vítězem se stal Oldřich Šístek alias olinnn se svou fotografií "Hnízdění", která získala ve finálové anketě nadpoloviční většinu, celkem 53 % hlasů.
 

1. místo: 

Oldřich Šístek

 – Hnízdění




- pro zvětšení klikněte -
 
Oldřich Šístek je zapáleným amatérem, focení je pro něj velikým koníčkem a formou relaxace. Bydlí v Krušných horách, takže se s foťákem vypravuje nejčastěji do přírody.
  
Rozhovor s autory vítězných fotografií si můžete přečíst v tomto článku.
 
 
Vítěz si ze soutěže odnesl fotoaparát - Canon SX200 IS - červený

Sponzorem byl specializovaný obchod s fototechnikou Centrum FotoŠkoda.
 
 
 
Deset nejlepších fotografií a výsledky hlasování najdete zde.
 
Všechny soutěžní snímky jsou k dispozici ve speciální sekci ve fotogalerii Digimanie.
Nejnovější články
Úprava hlaviček našich magazínů Úprava hlaviček našich magazínů
Provedli jsme úpravu hlaviček našich magazínů, které jsou teď více kompaktní. Centrálním prvkem nadále zůstává velké vyhledávací pole, ale nad ním jsou teď na jednom řádku všechny odkazy, které byly dosud na dvou řádcích.
25.2.2019, aktualita, Karel Polívka
Sjednocení cen reklamních bannerů na HP a mimo HP Sjednocení cen reklamních bannerů na HP a mimo HP
Začátkem března jsme sjednotili ceny reklamních bannerů na homepage a na stránkách mimo homepage. Doposud byly ceny za týdenní zobrazování bannerů na homepage nastavené výše oproti ostatním stránkám webu.
1.3.2017, aktualita, Karel Polívka
Reklama formátu Background v novém layoutu Reklama formátu Background v novém layoutu
Vzhledem k nedávné úpravě layoutu našich magazínů bylo třeba upravit i specifikace reklamního formátu Background. Jeho rozměry zůstávají stejné, ale nově zcela obklopuje horní část webu, takže jej nic nepřerušuje.
7.10.2015, aktualita, Karel Polívka
Svět mobilně: více než 100% meziroční růst návštěvnosti Svět mobilně: více než 100% meziroční růst návštěvnosti
Minulý měsíc se našemu magazínu Svět mobilně dařilo nejlépe ve své historii. Navštívilo jej už téměř 40 000 uživatelů a v meziročním srovnání zaznamenal nárůst uživatelů o 103 % a zobrazených stránek dokonce o 116 %.
6.10.2015, aktualita, Karel Polívka
DIRECT MAIL: upravený vzhled, viditelnější banner DIRECT MAIL: upravený vzhled, viditelnější banner
V rámci trendu zjednodušování layoutu jsme se po úpravách našich webů zaměřili i na e-maily, pomocí kterých čtenáře informujeme o nových článcích v našich magazínech. Tím došlo i k většímu zviditelnění reklamního banneru v těchto e-mailech.
5.10.2015, aktualita, Karel Polívka