oXyShop
www.oxymedia.cz
>
>

FotoVýzva Digimanie: vyhodnocení 10. kola Kouzlo okamžiku

FotoVýzva Digimanie: vyhodnocení 10. kola Kouzlo okamžiku
, , aktualita
V listopadu proběhlo 10. kolo FotoVýzvy Digimanie na téma Kouzlo okamžiku, do kterého bylo zařazeno přes 150 fotografií. Sponzorem byla společnost Nokia a autor nejlepší fotografie získal smartphone Nokia.
K oblíbeným
FotoVýzva je populární soutěž magazínu Digimanie o nejlepší čtenářskou fotografii na zadané téma. V listopadu proběhlo už desáté kolo, tentokrát s tématikou Kouzlo okamžiku.
 
Do soutěže bylo zařazeno přes 150 fotografií. Porota sestavená ze zástupců redakce Digimanie a sponzora soutěže vybrala 10 nejlepších, které postoupily do finále. Spolu s hlasy porotců rozhodli o vítězné fotografii svými hlasy čtenáři, kteří měli po dva týdny možnost hlasovat v anketě na diskuzním fóru magazínu Digimanie.
 
 
Vítězem se stal Richard Chlebek alias otto655 se svou fotografií "Bolest".
 
 

1. místo:

Richard Chlebek

- Bolest


 


- pro zvětšení klikněte -
 
 
Vítěz si ze soutěže odnesl smartphone - Nokia Lumia 610
 
 
 
 
Sponzorem byla společnost Nokia.
 


 
Deset nejlepších fotografií a výsledky hlasování najdete zde.
 
Všechny soutěžní snímky jsou k dispozici ve speciální sekci ve fotogalerii Digimanie.
Nejnovější články
Úprava hlaviček našich magazínů Úprava hlaviček našich magazínů
Provedli jsme úpravu hlaviček našich magazínů, které jsou teď více kompaktní. Centrálním prvkem nadále zůstává velké vyhledávací pole, ale nad ním jsou teď na jednom řádku všechny odkazy, které byly dosud na dvou řádcích.
25.2.2019, aktualita, Karel Polívka
Sjednocení cen reklamních bannerů na HP a mimo HP Sjednocení cen reklamních bannerů na HP a mimo HP
Začátkem března jsme sjednotili ceny reklamních bannerů na homepage a na stránkách mimo homepage. Doposud byly ceny za týdenní zobrazování bannerů na homepage nastavené výše oproti ostatním stránkám webu.
1.3.2017, aktualita, Karel Polívka
Reklama formátu Background v novém layoutu Reklama formátu Background v novém layoutu
Vzhledem k nedávné úpravě layoutu našich magazínů bylo třeba upravit i specifikace reklamního formátu Background. Jeho rozměry zůstávají stejné, ale nově zcela obklopuje horní část webu, takže jej nic nepřerušuje.
7.10.2015, aktualita, Karel Polívka
Svět mobilně: více než 100% meziroční růst návštěvnosti Svět mobilně: více než 100% meziroční růst návštěvnosti
Minulý měsíc se našemu magazínu Svět mobilně dařilo nejlépe ve své historii. Navštívilo jej už téměř 40 000 uživatelů a v meziročním srovnání zaznamenal nárůst uživatelů o 103 % a zobrazených stránek dokonce o 116 %.
6.10.2015, aktualita, Karel Polívka
DIRECT MAIL: upravený vzhled, viditelnější banner DIRECT MAIL: upravený vzhled, viditelnější banner
V rámci trendu zjednodušování layoutu jsme se po úpravách našich webů zaměřili i na e-maily, pomocí kterých čtenáře informujeme o nových článcích v našich magazínech. Tím došlo i k většímu zviditelnění reklamního banneru v těchto e-mailech.
5.10.2015, aktualita, Karel Polívka