oXyShop
www.oxymedia.cz
>
>

FotoVýzva Digimanie: start 9. kola Makro hmyzu

FotoVýzva Digimanie: start 9. kola Makro hmyzu
, , aktualita
Na Digimanii odstartovalo 9. kolo FotoVýzvy na téma Makro hmyzu. Zúčastnit se lze až do konce června. Sponzorem je Centrum FotoŠkoda a Lowepro. Na vítěze čeká fotobatoh.
V červnu se mohou naši čtenáři zúčastnit 9. kola FotoVýzvy Digimanie (soutěže o nejlepší fotografii) na téma:
 
 

Makro hmyzu


 
 
Sponzorem je firma Centrum FotoŠkoda a výrobce fotopříslušenství Lowepro, kteří věnovali pro vítěze fotobatoh
Lowepro Rower AW II.
 
  
 
Tři nejlepší fotky budou umístěny s uvedením autorů na stránku s těmi nejlepšími.
 
Zúčastnit se mohou do konce dubna všichni registrovaní čtenáři Digimanie, Světa hardware a TV Freaku. Podrobné informace o soutěži včetně návodu, jak se zúčastnit, jsou v tomto článku.
Nejnovější články
Sjednocení cen reklamních bannerů na HP a mimo HP Sjednocení cen reklamních bannerů na HP a mimo HP
Začátkem března jsme sjednotili ceny reklamních bannerů na homepage a na stránkách mimo homepage. Doposud byly ceny za týdenní zobrazování bannerů na homepage nastavené výše oproti ostatním stránkám webu.
1.3.2017, aktualita, Karel Polívka
Reklama formátu Background v novém layoutu Reklama formátu Background v novém layoutu
Vzhledem k nedávné úpravě layoutu našich magazínů bylo třeba upravit i specifikace reklamního formátu Background. Jeho rozměry zůstávají stejné, ale nově zcela obklopuje horní část webu.
7.10.2015, aktualita, Karel Polívka
Svět mobilně: více než 100% meziroční růst návštěvnosti Svět mobilně: více než 100% meziroční růst návštěvnosti
Minulý měsíc se našemu magazínu Svět mobilně dařilo nejlépe ve své historii. Navštívilo jej už téměř 40 000 uživatelů a v meziročním srovnání zaznamenal nárůst uživatelů o 103 % a zobrazených stránek dokonce o 116 %.
6.10.2015, aktualita, Karel Polívka
DIRECT MAIL: upravený vzhled, viditelnější banner DIRECT MAIL: upravený vzhled, viditelnější banner
V rámci trendu zjednodušování layoutu jsme se po úpravách našich webů zaměřili i na e-maily, pomocí kterých čtenáře informujeme o nových článcích v našich magazínech. Tím došlo i k většímu zviditelnění reklamního banneru v těchto e-mailech.
5.10.2015, aktualita, Karel Polívka
Zjednodušení layoutu našich magazínů Zjednodušení layoutu našich magazínů
Provedli jsme úpravu layoutu našich magazínů. Kromě celkového zjednodušení designu stránek mají naše weby i novou hlavičku, v které je hlavním prvkem velké vyhledávací pole s funkcí filtrování podle typu obsahu nebo rubriky.
11.6.2015, aktualita, Karel Polívka