oXyShop
www.oxymedia.cz
>
>

FotoVýzva Digimanie: start 7. kola V rytmu tance

FotoVýzva Digimanie: start 7. kola V rytmu tance
, , aktualita
Na Digimanii odstartovalo 7. kolo FotoVýzvy na téma V rytmu tance. Zúčastnit se lze až do konce února. Sponzorem je Centrum FotoŠkoda. Na vítěze čeká blesk.
V únoru se mohou naši čtenáři zúčastnit 7. kola FotoVýzvy Digimanie (soutěže o nejlepší fotografii) na téma:
 
 

V rytmu tance


 
 
Sponzorem je firma Centrum FotoŠkoda, jež věnovala pro vítěze blesk METZ MB50 AF1
Za první 3 místa dále obdrží autoři poukázku 300 Kč na fotografické služby.


 
Tři nejlepší fotky budou umístěny s uvedením autorů na stránku s těmi nejlepšími.
 
Zúčastnit se mohou do konce prosince všichni registrovaní čtenáři Digimanie, Světa hardware a TV Freaku. Podrobné informace o soutěži včetně návodu, jak se zúčastnit, jsou v tomto článku.
Nejnovější články
Úprava hlaviček našich magazínů Úprava hlaviček našich magazínů
Provedli jsme úpravu hlaviček našich magazínů, které jsou teď více kompaktní. Centrálním prvkem nadále zůstává velké vyhledávací pole, ale nad ním jsou teď na jednom řádku všechny odkazy, které byly dosud na dvou řádcích.
25.2.2019, aktualita, Karel Polívka
Sjednocení cen reklamních bannerů na HP a mimo HP Sjednocení cen reklamních bannerů na HP a mimo HP
Začátkem března jsme sjednotili ceny reklamních bannerů na homepage a na stránkách mimo homepage. Doposud byly ceny za týdenní zobrazování bannerů na homepage nastavené výše oproti ostatním stránkám webu.
1.3.2017, aktualita, Karel Polívka
Reklama formátu Background v novém layoutu Reklama formátu Background v novém layoutu
Vzhledem k nedávné úpravě layoutu našich magazínů bylo třeba upravit i specifikace reklamního formátu Background. Jeho rozměry zůstávají stejné, ale nově zcela obklopuje horní část webu, takže jej nic nepřerušuje.
7.10.2015, aktualita, Karel Polívka
Svět mobilně: více než 100% meziroční růst návštěvnosti Svět mobilně: více než 100% meziroční růst návštěvnosti
Minulý měsíc se našemu magazínu Svět mobilně dařilo nejlépe ve své historii. Navštívilo jej už téměř 40 000 uživatelů a v meziročním srovnání zaznamenal nárůst uživatelů o 103 % a zobrazených stránek dokonce o 116 %.
6.10.2015, aktualita, Karel Polívka
DIRECT MAIL: upravený vzhled, viditelnější banner DIRECT MAIL: upravený vzhled, viditelnější banner
V rámci trendu zjednodušování layoutu jsme se po úpravách našich webů zaměřili i na e-maily, pomocí kterých čtenáře informujeme o nových článcích v našich magazínech. Tím došlo i k většímu zviditelnění reklamního banneru v těchto e-mailech.
5.10.2015, aktualita, Karel Polívka