oXyShop
www.oxymedia.cz
>
>

FotoVýzva Digimanie: start 5. kola Ženský akt

FotoVýzva Digimanie: start 5. kola Ženský akt
, , aktualita
Na Digimanii odstartovalo 5. kolo FotoVýzvy na téma Ženský akt. Zúčastnit se lze až do konce října. Sponzorem je Centrum FotoŠkoda. Na vítěze čeká fotoaparát.
V říjnu se mohou naši čtenáři zúčastnit 5. kola FotoVýzvy Digimanie (soutěže o nejlepší fotografii) na téma:
 

Ženský akt


 
Sponzorem je firma Centrum FotoŠkoda, která věnovala pro vítěze fotobatoh Tamrac 5788 Evolution 8 + ministativ Joby Gorilapod SLR Zoom.


Tři nejlepší fotky budou umístěny s uvedením autorů na stránku s těmi nejlepšími.
 


 

Zúčastnit se mohou do konce října všichni registrovaní čtenáři Digimanie, Světa hardware a TV Freaku. Podrobné informace o soutěži včetně návodu, jak se zúčastnit, jsou v tomto článku.
Nejnovější články
Úprava hlaviček našich magazínů Úprava hlaviček našich magazínů
Provedli jsme úpravu hlaviček našich magazínů, které jsou teď více kompaktní. Centrálním prvkem nadále zůstává velké vyhledávací pole, ale nad ním jsou teď na jednom řádku všechny odkazy, které byly dosud na dvou řádcích.
25.2.2019, aktualita, Karel Polívka
Sjednocení cen reklamních bannerů na HP a mimo HP Sjednocení cen reklamních bannerů na HP a mimo HP
Začátkem března jsme sjednotili ceny reklamních bannerů na homepage a na stránkách mimo homepage. Doposud byly ceny za týdenní zobrazování bannerů na homepage nastavené výše oproti ostatním stránkám webu.
1.3.2017, aktualita, Karel Polívka
Reklama formátu Background v novém layoutu Reklama formátu Background v novém layoutu
Vzhledem k nedávné úpravě layoutu našich magazínů bylo třeba upravit i specifikace reklamního formátu Background. Jeho rozměry zůstávají stejné, ale nově zcela obklopuje horní část webu, takže jej nic nepřerušuje.
7.10.2015, aktualita, Karel Polívka
Svět mobilně: více než 100% meziroční růst návštěvnosti Svět mobilně: více než 100% meziroční růst návštěvnosti
Minulý měsíc se našemu magazínu Svět mobilně dařilo nejlépe ve své historii. Navštívilo jej už téměř 40 000 uživatelů a v meziročním srovnání zaznamenal nárůst uživatelů o 103 % a zobrazených stránek dokonce o 116 %.
6.10.2015, aktualita, Karel Polívka
DIRECT MAIL: upravený vzhled, viditelnější banner DIRECT MAIL: upravený vzhled, viditelnější banner
V rámci trendu zjednodušování layoutu jsme se po úpravách našich webů zaměřili i na e-maily, pomocí kterých čtenáře informujeme o nových článcích v našich magazínech. Tím došlo i k většímu zviditelnění reklamního banneru v těchto e-mailech.
5.10.2015, aktualita, Karel Polívka