oXyShop
www.oxymedia.cz
>
>

Fórum Světa hardware zhlédne přes 100 000 návštěvníků měsíčně

Fórum Světa hardware zhlédne přes 100 000 návštěvníků měsíčně
, , aktualita
Podle čísel říjnového auditu NetMonitoru navštívilo diskuzní fórum odborného magazínu Svět hardware přes 100 000 návštěvníků měsíčně. Fórum tak potvrdilo svou stále se zvyšující oblibu u svých čtenářů.
K oblíbeným
Fórum nejčtenějšího českého odborného IT serveru Svět hardware, jehož vydavatelem je společnost oXy Online, funguje od května roku 2006. Za dobu své existence má na svém kontě desetitisíce odborných příspěvků. V současné době má Svět hardware přes 55 000 registrovaných uživatelů. 
Již v říjnu 2006, po necelém půlroce existence diskuzního fóra, se na něm podle statistik objevovalo více než 16 500 návštěvníků měsíčně. O rok později, v říjnu 2007, pokračovalo fórum obrovským tempem ve svém růstu a podle tehdejšího průzkumu jej navštívilo téměř 53 000 uživatelů měsíčně.„Jsme opravdu hrdí na to, že i letos se nám povedlo pokořit všechny statistiky a téměř zdvojnásobit měsíční návštěvnost fóra na číslo 103 616 návštěvníků za měsíc, uvedl publisher technických médií Karel Polívka.





Za tímto velkým úspěchem diskuzního fóra Světa hardware stojí podle samotných diskutérů především skutečnost, že se mohou aktivně podílet na rozvoji funkcionalit fóra, navrhovat změny ve struktuře a připomínkovat samotný obsah. „Snažíme se, aby bylo fórum Světa hardware otevřené každému názoru. Chceme interaktivně komunikovat se čtenáři a rozvíjet fórum ve spolupráci s nimi. Abychom je k takové akci motivovali, vymysleli jsme pro ně speciální odměňovací systém, který funguje již déle než rok,“ připomněl publisher. Čtenáři získávají za svou aktivitu na fóru body, za které si pak mohou vybrat atraktivní a hodnotné odměny.

Mezi čtenářsky nejoblíbenější aktivity fóra patří například Víkendové diskuze, Laboratoř SHW a netradiční soutěž o nejlepší wallpapery. Ta zaznamenala za poslední rok rovněž obrovský nárůst návštěvnosti. Jediná stránka se soutěžními návrhy má za sebou už více než 100 000 zhlédnutí.


Stručně o společnosti oXy Online


Společnost oXy Online s.r.o. je vydavatelem předních českých internetových médií Svět hardware, TV Freak a Digimanie a dále provozovatelem cestovní agentury Relaxuj. Hlavním zaměřením společnosti jsou e-commerce aktivity, zejména pak systémy pro obchodování na Internetu oXySHOP, OXID a publikační systém oXyMEDIA. Úspěch internetových řešení společnosti ilustruje například ocenění Křišťálová Lupa 2006 a 2007 v kategorii e-shop. Vlastníky oXy Online jsou české fyzické osoby a její aktivity jsou cíleny na oblast střední a východní Evropy.
Nejnovější články
Úprava hlaviček našich magazínů Úprava hlaviček našich magazínů
Provedli jsme úpravu hlaviček našich magazínů, které jsou teď více kompaktní. Centrálním prvkem nadále zůstává velké vyhledávací pole, ale nad ním jsou teď na jednom řádku všechny odkazy, které byly dosud na dvou řádcích.
25.2.2019, aktualita, Karel Polívka
Sjednocení cen reklamních bannerů na HP a mimo HP Sjednocení cen reklamních bannerů na HP a mimo HP
Začátkem března jsme sjednotili ceny reklamních bannerů na homepage a na stránkách mimo homepage. Doposud byly ceny za týdenní zobrazování bannerů na homepage nastavené výše oproti ostatním stránkám webu.
1.3.2017, aktualita, Karel Polívka
Reklama formátu Background v novém layoutu Reklama formátu Background v novém layoutu
Vzhledem k nedávné úpravě layoutu našich magazínů bylo třeba upravit i specifikace reklamního formátu Background. Jeho rozměry zůstávají stejné, ale nově zcela obklopuje horní část webu, takže jej nic nepřerušuje.
7.10.2015, aktualita, Karel Polívka
Svět mobilně: více než 100% meziroční růst návštěvnosti Svět mobilně: více než 100% meziroční růst návštěvnosti
Minulý měsíc se našemu magazínu Svět mobilně dařilo nejlépe ve své historii. Navštívilo jej už téměř 40 000 uživatelů a v meziročním srovnání zaznamenal nárůst uživatelů o 103 % a zobrazených stránek dokonce o 116 %.
6.10.2015, aktualita, Karel Polívka
DIRECT MAIL: upravený vzhled, viditelnější banner DIRECT MAIL: upravený vzhled, viditelnější banner
V rámci trendu zjednodušování layoutu jsme se po úpravách našich webů zaměřili i na e-maily, pomocí kterých čtenáře informujeme o nových článcích v našich magazínech. Tím došlo i k většímu zviditelnění reklamního banneru v těchto e-mailech.
5.10.2015, aktualita, Karel Polívka