DIRECT MAIL za pětník až do konce roku 2009!
13.11.2009, Karel Polívka, aktualita
Přední odborné magazíny na českém internetu, Svět hardware, TV Freak a Digimanie, pravidelně informují své čtenáře o aktuálním dění na serverech formou direct mailu.
Již před více jak měsícem dostal direct mail novou grafickou podobu, díky které i naši obchodní partneři získali místo pro svoji reklamu a využívají této služby ke komunikaci s našimi čtenáři.
Direct mail je jednou z forem elektronické komunikace a je v dnešní době velmi populární a využívanou službou. Právě prostřednictvím této služby získávají registrovaní čtenáři našich magazínů pravidelné přehledy zveřejněných článků a aktualit za určité období. „Podle posledních statistik je takových direct mailů rozesláno více než 180 tisíc za týden. Konkrétně: 110 tisíc emailů týdně rozešleme registrovaným čtenářům Světa hardware, 40 tisíc čtenářům TV Freaku a 35 tisíc čtenářům Digimanie,“ uvádí vedoucí obchodu Martina Baarová.
V rámci direct mailu nabízíme prostor i pro reklamní sdělení, které již využila celá řada našich obchodních partnerů. Díky této službě tak naši partneři oslovili konkrétní cílovou skupinu a to rychle, efektivně a navíc levně. Cena za jeden e-mail je až do konce roku 2009 pouze pět haléřů.
Neváhejte tedy využít této moderní služby třeba již pro vaši předvánoční kampaň!
Direct mail je jednou z forem elektronické komunikace a je v dnešní době velmi populární a využívanou službou. Právě prostřednictvím této služby získávají registrovaní čtenáři našich magazínů pravidelné přehledy zveřejněných článků a aktualit za určité období. „Podle posledních statistik je takových direct mailů rozesláno více než 180 tisíc za týden. Konkrétně: 110 tisíc emailů týdně rozešleme registrovaným čtenářům Světa hardware, 40 tisíc čtenářům TV Freaku a 35 tisíc čtenářům Digimanie,“ uvádí vedoucí obchodu Martina Baarová.
V rámci direct mailu nabízíme prostor i pro reklamní sdělení, které již využila celá řada našich obchodních partnerů. Díky této službě tak naši partneři oslovili konkrétní cílovou skupinu a to rychle, efektivně a navíc levně. Cena za jeden e-mail je až do konce roku 2009 pouze pět haléřů.
Neváhejte tedy využít této moderní služby třeba již pro vaši předvánoční kampaň!