oXyShop
www.oxymedia.cz
>
>

DIRECT MAIL v nové podobě

DIRECT MAIL v nové podobě
, , aktualita
Přední odborné magazíny na českém internetu, Svět hardware, TV Freak a Digimanie, představily novou podobu služby direct mail, která zaujme vylepšenou grafikou emailových zpráv a zároveň nabídne více prostoru pro obchodní partnery a jejich reklamu.
K oblíbeným
Nyní máte jedinečnou šanci vyzkoušet si ji za atraktivní ceny. „Direct mail funguje na bázi novinkové služby, pomocí které pravidelně informujeme registrované čtenáře o aktuálním dění na našich serverech. Oproti původním textovým e-mailům, teď naše zprávy získaly nové grafické rozhraní, takže příjemce upoutá na první pohled. Současně umožnila vyhradit také více místa pro reklamní sdělení partnerů,“ shrnuje změny vedoucí obchodu Martina Baarová.

Nová podoba directmailingu přispěla k větší přehlednosti zasílaných zpráv. Služba tak představuje rychlý, levný a efektivní způsob, jak přímo oslovit danou cílovou skupinu. Věříme, že novou reklamní plochu využijete pro komunikaci s našimi čtenáři. Ujišťujeme vás, že tak nízké ceny jste už dlouho neviděli.


Stručně o společnosti oXy Online


Společnost oXy Online s.r.o. je vydavatelem předních českých internetových médií Svět hardware, TV Freak a Digimanie a dále provozovatelem cestovní agentury Relaxuj. Hlavním zaměřením společnosti jsou e-commerce aktivity, zejména pak systémy pro obchodování na Internetu oXySHOP, OXID eShop a publikační systém oXyMEDIA. Úspěch internetových řešení společnosti ilustruje například ocenění Křišťálová Lupa 2006 a 2007 v kategorii e-shop. Vlastníky oXy Online jsou české fyzické osoby a její aktivity jsou cíleny na oblast střední a východní Evropy.
Nejnovější články
Úprava hlaviček našich magazínů Úprava hlaviček našich magazínů
Provedli jsme úpravu hlaviček našich magazínů, které jsou teď více kompaktní. Centrálním prvkem nadále zůstává velké vyhledávací pole, ale nad ním jsou teď na jednom řádku všechny odkazy, které byly dosud na dvou řádcích.
25.2.2019, aktualita, Karel Polívka
Sjednocení cen reklamních bannerů na HP a mimo HP Sjednocení cen reklamních bannerů na HP a mimo HP
Začátkem března jsme sjednotili ceny reklamních bannerů na homepage a na stránkách mimo homepage. Doposud byly ceny za týdenní zobrazování bannerů na homepage nastavené výše oproti ostatním stránkám webu.
1.3.2017, aktualita, Karel Polívka
Reklama formátu Background v novém layoutu Reklama formátu Background v novém layoutu
Vzhledem k nedávné úpravě layoutu našich magazínů bylo třeba upravit i specifikace reklamního formátu Background. Jeho rozměry zůstávají stejné, ale nově zcela obklopuje horní část webu, takže jej nic nepřerušuje.
7.10.2015, aktualita, Karel Polívka
Svět mobilně: více než 100% meziroční růst návštěvnosti Svět mobilně: více než 100% meziroční růst návštěvnosti
Minulý měsíc se našemu magazínu Svět mobilně dařilo nejlépe ve své historii. Navštívilo jej už téměř 40 000 uživatelů a v meziročním srovnání zaznamenal nárůst uživatelů o 103 % a zobrazených stránek dokonce o 116 %.
6.10.2015, aktualita, Karel Polívka
DIRECT MAIL: upravený vzhled, viditelnější banner DIRECT MAIL: upravený vzhled, viditelnější banner
V rámci trendu zjednodušování layoutu jsme se po úpravách našich webů zaměřili i na e-maily, pomocí kterých čtenáře informujeme o nových článcích v našich magazínech. Tím došlo i k většímu zviditelnění reklamního banneru v těchto e-mailech.
5.10.2015, aktualita, Karel Polívka