oXyShop
www.oxymedia.cz
>
>

Digimanie se chlubí novým fórem a fotogalerií

Digimanie se chlubí novým fórem a fotogalerií
, , aktualita
V internetovém magazínu Digimanie bylo spuštěno nové diskuzní fórum včetně fotografické galerie. Mezi hlavní výhody pro čtenáře patří společné registrace pro magazín, fórum i galerii a také těsné propojení fóra a galerie.
K oblíbeným
K rozhodnutí obohatit tento známý internetový magazín dospěla redakce poté, co několik měsíců sledovala stálý nárůst návštěvnosti. Podle auditu NetMonitor překročila v červenci 2008 návštěvnost Digimanie hranici 56 000 reálných uživatelů měsíčně. „Cítili jsme potřebu vytvořit komunitu, která by zde mohla diskutovat na různá témata, prezentovat své fotografie, komentovat díla dalších autorů a formovat se v průběhu času,“ vysvětlil publisher technických médií Karel Polívka.
Dalším důvodem pro založení fóra byla snaha umožnit čtenářům více ovlivnit obsah samotného magazínu a případně se i zapojit do jeho tvorby. Fórum běží na profesionální platformě vBulletin po vzoru internetových magazínů Svět hardware a TV Freak. Protože je Digimanie magazín zabývající se fotografováním, nemůže v samotném základu jeho diskuzního fóra chybět fotogalerie. „Pro její účely jsme zvolili Photopost ve verzi speciálně uzpůsobené pro spolupráci s vBulletinem, díky čemuž je zabezpečeno výborné propojení fóra a galerie,“ zdůraznil publisher.


Fórum hledá schopné moderátory


Každé diskuzní fórum má své administrátory starající se o provoz fóra a moderátory starající se o dění na fóru. Nejinak je tomu i v případě Digimanie, přičemž jako moderátoři na ni působí redaktoři magazínu. Do budoucna se však počítá s rozšířením řad moderátorů také o aktivní účastníky fóra.„Hledáme schopné uživatele, kteří mají dobrý přehled v diskutované tématice, přistupují k debatám s rozvahou, mají chuť na fóru aktivně působit a získat díky tomu status moderátora fóra Digimanie,“ komentoval Karel Polívka. Podrobnější informace o této zajímavé možnosti jsou dostupné na webové adrese www.digimanie.cz v článku Nové diskuzní fórum Digimanie!


Stručně o společnosti oXy Online


Společnost oXy Online s.r.o. je vydavatelem předních českých internetových médií Svět hardware, TV Freak a Digimanie a dále provozovatelem cestovní agentury Relaxuj. Hlavním zaměřením společnosti jsou e-commerce aktivity, zejména pak systémy pro obchodování na Internetu oXySHOP, OXID a publikační systém oXyMEDIA. Úspěch internetových řešení společnosti ilustruje například ocenění Křišťálová Lupa 2006 a 2007 v kategorii e-shop. Vlastníky oXy Online jsou české fyzické osoby a její aktivity jsou cíleny na oblast střední a východní Evropy. 
Nejnovější články
Úprava hlaviček našich magazínů Úprava hlaviček našich magazínů
Provedli jsme úpravu hlaviček našich magazínů, které jsou teď více kompaktní. Centrálním prvkem nadále zůstává velké vyhledávací pole, ale nad ním jsou teď na jednom řádku všechny odkazy, které byly dosud na dvou řádcích.
25.2.2019, aktualita, Karel Polívka
Sjednocení cen reklamních bannerů na HP a mimo HP Sjednocení cen reklamních bannerů na HP a mimo HP
Začátkem března jsme sjednotili ceny reklamních bannerů na homepage a na stránkách mimo homepage. Doposud byly ceny za týdenní zobrazování bannerů na homepage nastavené výše oproti ostatním stránkám webu.
1.3.2017, aktualita, Karel Polívka
Reklama formátu Background v novém layoutu Reklama formátu Background v novém layoutu
Vzhledem k nedávné úpravě layoutu našich magazínů bylo třeba upravit i specifikace reklamního formátu Background. Jeho rozměry zůstávají stejné, ale nově zcela obklopuje horní část webu, takže jej nic nepřerušuje.
7.10.2015, aktualita, Karel Polívka
Svět mobilně: více než 100% meziroční růst návštěvnosti Svět mobilně: více než 100% meziroční růst návštěvnosti
Minulý měsíc se našemu magazínu Svět mobilně dařilo nejlépe ve své historii. Navštívilo jej už téměř 40 000 uživatelů a v meziročním srovnání zaznamenal nárůst uživatelů o 103 % a zobrazených stránek dokonce o 116 %.
6.10.2015, aktualita, Karel Polívka
DIRECT MAIL: upravený vzhled, viditelnější banner DIRECT MAIL: upravený vzhled, viditelnější banner
V rámci trendu zjednodušování layoutu jsme se po úpravách našich webů zaměřili i na e-maily, pomocí kterých čtenáře informujeme o nových článcích v našich magazínech. Tím došlo i k většímu zviditelnění reklamního banneru v těchto e-mailech.
5.10.2015, aktualita, Karel Polívka