oXyShop
www.oxymedia.cz
>
>

Digimanie - mladá, rostoucí a dravá!

Digimanie - mladá, rostoucí a dravá!
, , aktualita
Internetový magazín Digimanie® hlásí pokračování trendu! V červnu opět posílila a přiblížila se tak hranici 50.000 uživatelů!
K oblíbeným
Ani nepředvídatelný kurz koruny, ani rozmanitost počasí, ani probíhající prázdniny nezastavily růst internetového magazínu Digimanie®. Za červen 2008 zaznamenala Digimanie další nárůst počtu reálných uživatelů, kteří ji v rámci měsíce navštívili, a to o 7% oproti předchozímu období. Za posledních 8 měsíců se tak jedná o nárůst ve výši 69%!



Zdroj informací: NetMonitor 


"Změny spojené s redesignem Digimanie, které proběhly v průběhu března letošního roku, vylepšily znatelným způsobem funkcionalitu celého webu. Společně s tím došlo k navýšení počtu podrobných recenzí fotoaparátů a článků o novinkách, díky čemuž se rostoucímu trendu návštěvnosti Digimanie nelze divit. Brzy navíc dojde ke spuštění vlastního diskuzního fóra po vzoru úspěšného fóra Světa hardware, od čehož si slibujeme další nárůst obliby u našich čtenářů“, komentuje Karel Polívka, publisher internetových médií oXy Online a dodává: “Z Digimanie se stává dravec na poli online publikací“.


O společnosti oXy Online s.r.o.


Společnost oXy Online s.r.o. je vydavatelem předních českých internetových médií Svět hardware, TV Freak a Digimanie a dále provozovatelem cestovní agentury Relaxuj. Hlavním zaměřením společnosti jsou e-commerce aktivity, zejména pak systém pro obchodování na Internetu oXySHOP a publikační systém oXyMEDIA. Vlastníky oXy Online jsou české fyzické osoby a její aktivity jsou cíleny na oblast střední a východní Evropy.


Kontakt pro média:


Radim Zavadil
oXy Online s.r.o.
Nejnovější články
Úprava hlaviček našich magazínů Úprava hlaviček našich magazínů
Provedli jsme úpravu hlaviček našich magazínů, které jsou teď více kompaktní. Centrálním prvkem nadále zůstává velké vyhledávací pole, ale nad ním jsou teď na jednom řádku všechny odkazy, které byly dosud na dvou řádcích.
25.2.2019, aktualita, Karel Polívka
Sjednocení cen reklamních bannerů na HP a mimo HP Sjednocení cen reklamních bannerů na HP a mimo HP
Začátkem března jsme sjednotili ceny reklamních bannerů na homepage a na stránkách mimo homepage. Doposud byly ceny za týdenní zobrazování bannerů na homepage nastavené výše oproti ostatním stránkám webu.
1.3.2017, aktualita, Karel Polívka
Reklama formátu Background v novém layoutu Reklama formátu Background v novém layoutu
Vzhledem k nedávné úpravě layoutu našich magazínů bylo třeba upravit i specifikace reklamního formátu Background. Jeho rozměry zůstávají stejné, ale nově zcela obklopuje horní část webu, takže jej nic nepřerušuje.
7.10.2015, aktualita, Karel Polívka
Svět mobilně: více než 100% meziroční růst návštěvnosti Svět mobilně: více než 100% meziroční růst návštěvnosti
Minulý měsíc se našemu magazínu Svět mobilně dařilo nejlépe ve své historii. Navštívilo jej už téměř 40 000 uživatelů a v meziročním srovnání zaznamenal nárůst uživatelů o 103 % a zobrazených stránek dokonce o 116 %.
6.10.2015, aktualita, Karel Polívka
DIRECT MAIL: upravený vzhled, viditelnější banner DIRECT MAIL: upravený vzhled, viditelnější banner
V rámci trendu zjednodušování layoutu jsme se po úpravách našich webů zaměřili i na e-maily, pomocí kterých čtenáře informujeme o nových článcích v našich magazínech. Tím došlo i k většímu zviditelnění reklamního banneru v těchto e-mailech.
5.10.2015, aktualita, Karel Polívka