oXyShop
www.oxymedia.cz
>
>

TV Freak mediálním partnerem dealerského dne Philips

TV Freak mediálním partnerem dealerského dne Philips
, , aktualita
Odborný internetový magazín TV Freak se stal mediálním partnerem dealerského dne společnosti Philips.
Akce proběhla ve středu 23. září v hotelu Omnia v Jánských Lázních. Netradičně pojatá prezentace nových výrobků přenesla návštěvníky zpět do 30. let minulého století a přiblížila jim životní styl první republiky.





Hlavní hvězdou odpoledne byl nový LCD televizor Philips Cinema 21:9, který díky svému kinematografickému poměru stran umožňuje sledovat filmy ve stejném formátu jako v kině. Společnost Philips představila také „zelenou“ řadu domácích spotřebičů, které jsou šetrné k životnímu prostředí.

 



Akci podpořily svou účastí i známé osobnosti, mezi nimi moderátorka Lucie Borhyová, fotograf Jakub Ludvík a vizážista a kadeřník Ivo Špes.
Nejnovější články
Sjednocení cen reklamních bannerů na HP a mimo HP Sjednocení cen reklamních bannerů na HP a mimo HP
Začátkem března jsme sjednotili ceny reklamních bannerů na homepage a na stránkách mimo homepage. Doposud byly ceny za týdenní zobrazování bannerů na homepage nastavené výše oproti ostatním stránkám webu.
1.3.2017, aktualita, Karel Polívka
Reklama formátu Background v novém layoutu Reklama formátu Background v novém layoutu
Vzhledem k nedávné úpravě layoutu našich magazínů bylo třeba upravit i specifikace reklamního formátu Background. Jeho rozměry zůstávají stejné, ale nově zcela obklopuje horní část webu.
7.10.2015, aktualita, Karel Polívka
Svět mobilně: více než 100% meziroční růst návštěvnosti Svět mobilně: více než 100% meziroční růst návštěvnosti
Minulý měsíc se našemu magazínu Svět mobilně dařilo nejlépe ve své historii. Navštívilo jej už téměř 40 000 uživatelů a v meziročním srovnání zaznamenal nárůst uživatelů o 103 % a zobrazených stránek dokonce o 116 %.
6.10.2015, aktualita, Karel Polívka
DIRECT MAIL: upravený vzhled, viditelnější banner DIRECT MAIL: upravený vzhled, viditelnější banner
V rámci trendu zjednodušování layoutu jsme se po úpravách našich webů zaměřili i na e-maily, pomocí kterých čtenáře informujeme o nových článcích v našich magazínech. Tím došlo i k většímu zviditelnění reklamního banneru v těchto e-mailech.
5.10.2015, aktualita, Karel Polívka
Zjednodušení layoutu našich magazínů Zjednodušení layoutu našich magazínů
Provedli jsme úpravu layoutu našich magazínů. Kromě celkového zjednodušení designu stránek mají naše weby i novou hlavičku, v které je hlavním prvkem velké vyhledávací pole s funkcí filtrování podle typu obsahu nebo rubriky.
11.6.2015, aktualita, Karel Polívka