oXyShop
www.oxymedia.cz
>
>

Svět hardware: meziroční nárůst návštěvnosti

Svět hardware: meziroční nárůst návštěvnosti
, , aktualita
V červenci 2014 navštívilo Svět hardware podle Google Analytics o 6,5 % více uživatelů než ve stejném měsíci v roce 2013. Tento rok je to přitom už poněkolikáté, kdy došlo k meziročnímu nárůstu návštěvnosti.
Meziroční nárůst uživatelů o 6,5 % možná nevypadá jako tolik, ale pokud zohledníme veřejně dostupné informace o výrazném meziročním poklesu návštěvnosti jiných českých online magazínů s obdobným zaměřením, je nárůst návštěvnosti Světa hardware opravdu výborný výsledek. Naše inzerenty navíc můžeme nechat nahlédnout na živá data v našem účtu Google Analytics, aby si námi prezentované údaje mohli ověřit.





Měsíc
Uživatelů | Meziroční změna
Návštěv
Zobrazených stran
2014 / 08
200 314 | + 1,9 %
384 813
854 856
2014 / 07
199 627 | + 6,5 %
377 329
806 077
2014 / 06
194 094 | - 3,2 %
369 864
799 612
2014 / 05
213 057 | + 2,3 %
402 448
867 253
2014 / 04
214 137 | + 1,9 %
410 286
923 862
2014 / 03
234 910 | - 2,9 %
446 071
968 302
2014 / 02
228 436 | + 0,5 %
427 901
955 487
2014 / 01
282 508 | + 10 %
531 720
1 236 172
2013 / 12
263 888 | + 4,9 %
485 231
1 164 859
2013 / 11
253 537 | + 7,5 %
485 342
1 231 225
2013 / 10
233 700 | + 4,6 %
460 262
1 209 147
2013 / 09
217 049 | + 5,4 %
416 958
1 043 015
2013 / 08
196 494 | + 6,3 %
390 119
989 027


Návštěvnost za předchozích 12 měsíců uvádíme i proto, že jistý zde nejmenovaný subjekt stále rozesílá nabídky reklamy na jeho webech, jež obsahují lživé srovnání s ostatními IT weby včetně Světa hardware. Porovnání návštěvnosti je relevantní jen tehdy, pokud se data týkají stejného měsíce a pochází ze stejné měřicí služby. Navíc nelze sčítat uživatele ze 2 různých domén a vydávat tento součet za návštěvnost obou serverů, protože u odlišných domén dochází vždy k nějakému průniku uživatelů. A čím více je obsah domén funkčně a tematicky propojený, tím větší je průnik = jeden uživatel navštíví během sledovaného období obě domény.

A jak je na tom vývoj návštěvnosti jiných online magazínů s obdobným zaměřením?






V dubnu 2014 se ze subdomény EHW stala hardwarová rubrika webu Cnews, pro kterou už nejsou veřejně dostupné údaje o návštěvnosti.


Grafy vychází z veřejně dostupných reportů NetMonitoru a každý si je tak může ověřit. Odpovídající pokles se týká i počtu zobrazených stránek. Sice nelze přímo srovnávat počty uživatelů mezi daty z Google Analytics a NetMonitoru, protože jde o různé způsoby měření, lze ale porovnávat průběh vývoje. Protože byly naše magazíny v NetMonitoru několik let až do konce roku 2011, lze na základě dřívějších dat za celou dobu uvést, že počty uživatelů z Google Analytics byly vždy cca dvojnásobné oproti NetMonitoru.

Rostoucí návštěvnost Světa hardware, zatímco návštěvnost konkurence klesá, je potvrzením toho, že právě Svět hardware je ideálním místem pro realizaci Vaší reklamní kampaně, pokud potřebujete propagovat produkty nebo služby z oblasti informačních technologií.

V případě zájmu o propagaci na Světu hardware nás kontaktujte. Zajímat by Vás mohla naše nabídka reklamních formátů nebo ceník.
Nejnovější články
Sjednocení cen reklamních bannerů na HP a mimo HP Sjednocení cen reklamních bannerů na HP a mimo HP
Začátkem března jsme sjednotili ceny reklamních bannerů na homepage a na stránkách mimo homepage. Doposud byly ceny za týdenní zobrazování bannerů na homepage nastavené výše oproti ostatním stránkám webu.
1.3.2017, aktualita, Karel Polívka
Reklama formátu Background v novém layoutu Reklama formátu Background v novém layoutu
Vzhledem k nedávné úpravě layoutu našich magazínů bylo třeba upravit i specifikace reklamního formátu Background. Jeho rozměry zůstávají stejné, ale nově zcela obklopuje horní část webu.
7.10.2015, aktualita, Karel Polívka
Svět mobilně: více než 100% meziroční růst návštěvnosti Svět mobilně: více než 100% meziroční růst návštěvnosti
Minulý měsíc se našemu magazínu Svět mobilně dařilo nejlépe ve své historii. Navštívilo jej už téměř 40 000 uživatelů a v meziročním srovnání zaznamenal nárůst uživatelů o 103 % a zobrazených stránek dokonce o 116 %.
6.10.2015, aktualita, Karel Polívka
DIRECT MAIL: upravený vzhled, viditelnější banner DIRECT MAIL: upravený vzhled, viditelnější banner
V rámci trendu zjednodušování layoutu jsme se po úpravách našich webů zaměřili i na e-maily, pomocí kterých čtenáře informujeme o nových článcích v našich magazínech. Tím došlo i k většímu zviditelnění reklamního banneru v těchto e-mailech.
5.10.2015, aktualita, Karel Polívka
Zjednodušení layoutu našich magazínů Zjednodušení layoutu našich magazínů
Provedli jsme úpravu layoutu našich magazínů. Kromě celkového zjednodušení designu stránek mají naše weby i novou hlavičku, v které je hlavním prvkem velké vyhledávací pole s funkcí filtrování podle typu obsahu nebo rubriky.
11.6.2015, aktualita, Karel Polívka