oXyShop
www.oxymedia.cz
>
>

Relaxuj.cz - nejnovější magazín vydavatelství oXy Online

Relaxuj.cz - nejnovější magazín vydavatelství oXy Online
, , aktualita
Společnost oXy Online s.r.o. dnes představuje svůj nový redakční počin – online magazín Relaxuj. Odpočinek, relaxace, pohyb a moderní způsoby trávení volného času - to jsou témata, kterým budou patřit stránky Relaxuj.cz.
Hlavním tématem nového internetového magazínu Relaxuj.cz je relaxace, odpočinek a trávení volného času. Píšeme o skutečnostech, jež činí život příjemným a pomáhají nám tak zvládat zaběhnutý rytmus každodenního života.

Co je to vlastně relaxace?
Ať je to četba, sport, spánek, brouzdání internetem, relaxační masáž nebo partie šachu, společným jmenovatelem je získávání zážitků, z nichž lze čerpat potřebnou životní energii.

Záběr témat Relaxuj je pestrý stejně jako možnosti využití volných chvil. Kromě článků, aktualit, rozhovorů a reportáží nabízí zajímavé tipy a inspiraci - třeba na nevšední dovolenou, výlet nebo zajímavou knihu.

Součástí magazínu je i speciální sekce, do které jsou vybírány velmi atraktivní nabídky lázeňských a relaxačních pobytů, ale i produktů a služeb s relaxací souvisejících. Zkrátka to nejlepší, co vám Relaxuj může pro vaši relaxaci doporučit.

Zajímá vás lázeňství?
Specifikem je sekce o lázeňství, které v dnešní době dynamicky rozvíjí své aktivity na poli relaxačních pobytů a služeb, jejichž hlavním cílem je poznání svého zdravotního stavu, odpočinek a regenerace. Získáte zde však také aktuální a podrobné informace o našich lázních i typech léčebné péče. Jistě vás zaujmou rovněž informace o historii lázeňství.

Redakce chce seznamovat čtenáře zejména s moderními trendy lázeňství, jakými jsou wellness, beauty nebo manažerské programy, regenerační a rekondiční pobyty nebo tzv. týdny pro zdraví, jež se na cestovním ruchu v České republice podílejí stále výraznějším procentem.

Umíte odpočívat?
Magazín je určen všem, kdo žijí a pracují naplno, ale také si rádi odpočinou, chtějí se dobře cítit, váží si svého zdraví a duševní pohody. „Domníváme se, že aktivní a pasivní odpočinek je téma, kterému je třeba věnovat více prostoru. A to i v životě každého člověka,“ uvedla šéfredaktorka nového magazínu, Zuzana Kobíková.

Volný čas člověku nabízí stále nové možnosti, o kterých chce Relaxuj čtenáře informovat a také je k vyzkoušení těchto aktivit inspirovat. Záběr témat je pestrý stejně jako způsoby trávení volného času - čtenář se dočte o „krátkodobém“ odpočinku - kupříkladu jak nabrat síly ve velmi omezeném čase, například prostřednictvím relaxace - i o těch dlouhodobějších, jako víkend, dovolená či prázdniny.

Co říci závěrem?
Relaxuj klade velký důraz na vysokou informační hodnotu článků, praktickou využitelnost prezentovaných informací, ale i čtivou a přitažlivou formu článků, elegantní grafickou úpravu s názornými ilustracemi a fotografiemi. Cílem je využít možností online média, pracovat s odkazy, multimédii, nabídnout čtenářům prostor pro vlastní názory, diskusi či stanoviska k publikovanému obsahu a přizpůsobovat náplň magazínu požadavkům čtenářů.

Magazín se zaměřuje na ženy stejně jako na muže. Cílem je dosažení vyrovnané čtenářské obce, tedy 50% mužů a 50% žen. Časopis má široký tematický záběr – pozornosti neujde žádná aktivita, která je prospěšná tělu či duši. Dočíst se tak můžete například i o tom, jak nepropadnout workoholismu, jak si nejlépe odpočinout, nebo podle čeho si vybrat vhodného partnera či partnerku. Nechybí ani názory odborníků, diskusní fórum, soutěže a ankety. Zkrátka – pokud se chcete cítit dobře, Relaxuj je pro vás ten pravý průvodce.

Relaxuj je magazín pro všechny, které zajímá, jak naplnit všední den zajímavým zážitkem, udělat něco pro svůj dobrý pocit, prožít zajímavý víkend nebo načerpat síly a energii...
Nejnovější články
Sjednocení cen reklamních bannerů na HP a mimo HP Sjednocení cen reklamních bannerů na HP a mimo HP
Začátkem března jsme sjednotili ceny reklamních bannerů na homepage a na stránkách mimo homepage. Doposud byly ceny za týdenní zobrazování bannerů na homepage nastavené výše oproti ostatním stránkám webu.
1.3.2017, aktualita, Karel Polívka
Reklama formátu Background v novém layoutu Reklama formátu Background v novém layoutu
Vzhledem k nedávné úpravě layoutu našich magazínů bylo třeba upravit i specifikace reklamního formátu Background. Jeho rozměry zůstávají stejné, ale nově zcela obklopuje horní část webu.
7.10.2015, aktualita, Karel Polívka
Svět mobilně: více než 100% meziroční růst návštěvnosti Svět mobilně: více než 100% meziroční růst návštěvnosti
Minulý měsíc se našemu magazínu Svět mobilně dařilo nejlépe ve své historii. Navštívilo jej už téměř 40 000 uživatelů a v meziročním srovnání zaznamenal nárůst uživatelů o 103 % a zobrazených stránek dokonce o 116 %.
6.10.2015, aktualita, Karel Polívka
DIRECT MAIL: upravený vzhled, viditelnější banner DIRECT MAIL: upravený vzhled, viditelnější banner
V rámci trendu zjednodušování layoutu jsme se po úpravách našich webů zaměřili i na e-maily, pomocí kterých čtenáře informujeme o nových článcích v našich magazínech. Tím došlo i k většímu zviditelnění reklamního banneru v těchto e-mailech.
5.10.2015, aktualita, Karel Polívka
Zjednodušení layoutu našich magazínů Zjednodušení layoutu našich magazínů
Provedli jsme úpravu layoutu našich magazínů. Kromě celkového zjednodušení designu stránek mají naše weby i novou hlavičku, v které je hlavním prvkem velké vyhledávací pole s funkcí filtrování podle typu obsahu nebo rubriky.
11.6.2015, aktualita, Karel Polívka