oXyShop
www.oxymedia.cz
>
>

oXyMedia: nová reklamní pozice FLOAT

oXyMedia: nová reklamní pozice FLOAT
, , aktualita
V návaznosti na nový design magazínů představujeme novou reklamní pozici FLOAT v dolní části pravého sloupce na stránkách mimo homepage, která se po odrolování horní části stránky ukotví u horní hrany prohlížeče a je tak stále vidět při pohybu směrem dolů.
K dispozici je ve dvou velikostech:
 
FLOAT big = 300 x 600 px
  • Svět hardware: garance 250 000 impresí týdně, ceníková cena: 20 000 Kč / týden
  • Digimanie: garance 100 000 impresí týdně, ceníková cena: 8 000 Kč / týden
  • TV Freak: garance 80 000 impresí týdně, ceníková cena: 8 000 Kč / týden
 
FLOAT medium = 300 x 300 px
  • Svět hardware: garance 250 000 impresí týdně, ceníková cena: 15 000 Kč / týden
  • Digimanie: garance 100 000 impresí týdně, ceníková cena: 6 000 Kč / týden
  • TV Freak: garance 80 000 impresí týdně, ceníková cena: 6 000 Kč / týden
 


Příklad zobrazování pozice FLOAT při pročítání článku.
Na jejím místě jsou defaultně grafické reklamy Google AdSense (textové jsou níže).
 
FLOAT big tak patří mezi naše největší formáty, jež lze využít pro bannerovou reklamu. Obě velikosti navíc patří mezi naše cenově nejvýhodnější formáty, díky čemuž jsou zajímavou volbou pro každého, kdo má omezený rozpočet a přesto chce oslovovat desetitisíce našich čtenářů.
 
Zaujala Vás tato nabídka? Kontaktujte nás!
Nejnovější články
Sjednocení cen reklamních bannerů na HP a mimo HP Sjednocení cen reklamních bannerů na HP a mimo HP
Začátkem března jsme sjednotili ceny reklamních bannerů na homepage a na stránkách mimo homepage. Doposud byly ceny za týdenní zobrazování bannerů na homepage nastavené výše oproti ostatním stránkám webu.
1.3.2017, aktualita, Karel Polívka
Reklama formátu Background v novém layoutu Reklama formátu Background v novém layoutu
Vzhledem k nedávné úpravě layoutu našich magazínů bylo třeba upravit i specifikace reklamního formátu Background. Jeho rozměry zůstávají stejné, ale nově zcela obklopuje horní část webu.
7.10.2015, aktualita, Karel Polívka
Svět mobilně: více než 100% meziroční růst návštěvnosti Svět mobilně: více než 100% meziroční růst návštěvnosti
Minulý měsíc se našemu magazínu Svět mobilně dařilo nejlépe ve své historii. Navštívilo jej už téměř 40 000 uživatelů a v meziročním srovnání zaznamenal nárůst uživatelů o 103 % a zobrazených stránek dokonce o 116 %.
6.10.2015, aktualita, Karel Polívka
DIRECT MAIL: upravený vzhled, viditelnější banner DIRECT MAIL: upravený vzhled, viditelnější banner
V rámci trendu zjednodušování layoutu jsme se po úpravách našich webů zaměřili i na e-maily, pomocí kterých čtenáře informujeme o nových článcích v našich magazínech. Tím došlo i k většímu zviditelnění reklamního banneru v těchto e-mailech.
5.10.2015, aktualita, Karel Polívka
Zjednodušení layoutu našich magazínů Zjednodušení layoutu našich magazínů
Provedli jsme úpravu layoutu našich magazínů. Kromě celkového zjednodušení designu stránek mají naše weby i novou hlavičku, v které je hlavním prvkem velké vyhledávací pole s funkcí filtrování podle typu obsahu nebo rubriky.
11.6.2015, aktualita, Karel Polívka