oXyShop
www.oxymedia.cz
>
>

oXyMedia: hezká URL stránek o výrobcích a značkách

oXyMedia: hezká URL stránek o výrobcích a značkách
, , aktualita
Coby další vylepšení magazínů představujeme hezká URL stránek s obsahem o jednotlivých výrobcích. Stačí napsat za lomítko jeho název nebo značku, např. www.svethardware.cz/intel.
Pokud budete chtít vědět, co jsme kdy napsali o nějaké firmě nebo značce, není už třeba hledat odkaz na danou stránku. Nově už jen stačí do prohlížeče zadat URL v této podobě:
 
www.svethardware.cz/intel
www.svethardware.cz/gigabyte
www.digimanie.cz/canon
www.tvfreak.cz/samsung
 
Pokud by název subjektu obsahoval mezeru, stačí ji nahradit pomlčkou (resp. mínusem). Českou diakritiku nepoužívat a speciální znaky vynechávat. Malá a velká písmena se nerozlišují.
 
Navíc lze v případě potřeby vytvořit přesměrování, které bude zohledňovat např. název produktové řady nebo technologie, viz následující příklad:
 
www.svethardware.cz/sandybridge
www.svethardware.cz/sandy-bridge
-->
www.svethardware.cz/intel
 
Na programu máme i hezká URL pro rubriky a články.
Nejnovější články
Sjednocení cen reklamních bannerů na HP a mimo HP Sjednocení cen reklamních bannerů na HP a mimo HP
Začátkem března jsme sjednotili ceny reklamních bannerů na homepage a na stránkách mimo homepage. Doposud byly ceny za týdenní zobrazování bannerů na homepage nastavené výše oproti ostatním stránkám webu.
1.3.2017, aktualita, Karel Polívka
Reklama formátu Background v novém layoutu Reklama formátu Background v novém layoutu
Vzhledem k nedávné úpravě layoutu našich magazínů bylo třeba upravit i specifikace reklamního formátu Background. Jeho rozměry zůstávají stejné, ale nově zcela obklopuje horní část webu.
7.10.2015, aktualita, Karel Polívka
Svět mobilně: více než 100% meziroční růst návštěvnosti Svět mobilně: více než 100% meziroční růst návštěvnosti
Minulý měsíc se našemu magazínu Svět mobilně dařilo nejlépe ve své historii. Navštívilo jej už téměř 40 000 uživatelů a v meziročním srovnání zaznamenal nárůst uživatelů o 103 % a zobrazených stránek dokonce o 116 %.
6.10.2015, aktualita, Karel Polívka
DIRECT MAIL: upravený vzhled, viditelnější banner DIRECT MAIL: upravený vzhled, viditelnější banner
V rámci trendu zjednodušování layoutu jsme se po úpravách našich webů zaměřili i na e-maily, pomocí kterých čtenáře informujeme o nových článcích v našich magazínech. Tím došlo i k většímu zviditelnění reklamního banneru v těchto e-mailech.
5.10.2015, aktualita, Karel Polívka
Zjednodušení layoutu našich magazínů Zjednodušení layoutu našich magazínů
Provedli jsme úpravu layoutu našich magazínů. Kromě celkového zjednodušení designu stránek mají naše weby i novou hlavičku, v které je hlavním prvkem velké vyhledávací pole s funkcí filtrování podle typu obsahu nebo rubriky.
11.6.2015, aktualita, Karel Polívka