oXyShop
www.oxymedia.cz
>
>

Nový design magazínů oXy Online

Nový design magazínů oXy Online
, , aktualita
Začátkem roku jsme provedli redesign naší vlajkové lodi, magazínu Svět hardware. Po úspěšném redesignu Digimanie a TV Freaku jsme tak sjednotili média do nového layoutu, v němž se snadno zorientuje i nový návštěvník a reklamy jsou více viditelné (více účinné).
Nový design je mnohem vzdušnější, aniž by se výrazněji změnila struktura webu, na kterou jsou naši čtenáři zvyklí. Lze říci, že se jen zrušil levý sloupec (tzn. weby jsou nově dvousloupcové namísto 3 sloupců) a vše ostatní se zvětšilo, a to včetně některých reklamních formátů (bez navýšení ceny):
 
  • pozice SQUARE umožňují použít i bannery s rozměry 300x300 px (nejen 250x250 px)
  • pozice Leaderboard může obsahovat banner o šířce až 1000 px namísto dříve maximálních 745 px
 
Nový design našich magazínů je tak velmi kladně přijímán našimi čtenáři stejně jako našimi inzerenty. Taková shoda se skutečně moc často nevidí! :-)
Nejnovější články
Sjednocení cen reklamních bannerů na HP a mimo HP Sjednocení cen reklamních bannerů na HP a mimo HP
Začátkem března jsme sjednotili ceny reklamních bannerů na homepage a na stránkách mimo homepage. Doposud byly ceny za týdenní zobrazování bannerů na homepage nastavené výše oproti ostatním stránkám webu.
1.3.2017, aktualita, Karel Polívka
Reklama formátu Background v novém layoutu Reklama formátu Background v novém layoutu
Vzhledem k nedávné úpravě layoutu našich magazínů bylo třeba upravit i specifikace reklamního formátu Background. Jeho rozměry zůstávají stejné, ale nově zcela obklopuje horní část webu.
7.10.2015, aktualita, Karel Polívka
Svět mobilně: více než 100% meziroční růst návštěvnosti Svět mobilně: více než 100% meziroční růst návštěvnosti
Minulý měsíc se našemu magazínu Svět mobilně dařilo nejlépe ve své historii. Navštívilo jej už téměř 40 000 uživatelů a v meziročním srovnání zaznamenal nárůst uživatelů o 103 % a zobrazených stránek dokonce o 116 %.
6.10.2015, aktualita, Karel Polívka
DIRECT MAIL: upravený vzhled, viditelnější banner DIRECT MAIL: upravený vzhled, viditelnější banner
V rámci trendu zjednodušování layoutu jsme se po úpravách našich webů zaměřili i na e-maily, pomocí kterých čtenáře informujeme o nových článcích v našich magazínech. Tím došlo i k většímu zviditelnění reklamního banneru v těchto e-mailech.
5.10.2015, aktualita, Karel Polívka
Zjednodušení layoutu našich magazínů Zjednodušení layoutu našich magazínů
Provedli jsme úpravu layoutu našich magazínů. Kromě celkového zjednodušení designu stránek mají naše weby i novou hlavičku, v které je hlavním prvkem velké vyhledávací pole s funkcí filtrování podle typu obsahu nebo rubriky.
11.6.2015, aktualita, Karel Polívka