oXyShop

Akční nabídka reklamního formátu pro říjen 2012

Akční nabídka reklamního formátu pro říjen 2012
, , aktualita
Do konce října 2012 můžete využít speciální cenovou nabídku reklamy formátu FLOAT big (300 x 600 px). Jde o pozici ve spodní části pravého sloupce, která se během rolování (čtení článku) ukotví u horního okraje stránky.
Do konce října 2012 nabízíme za akční cenu reklamní formát FLOAT big (300 x 600 px). Nejde o statickou pozici, nýbrž o plochu ve spodní části pravého sloupce, jež se ukotví u horní hrany prohlížeče a je nadále vidět, zatímco čtenář roluje stránkou směrem dolů (např. když pročítá recenzi). Banner tak bude na očích mnohem delší dobu.
 

 
AKČNÍ CENA
BĚŽNÁ CENA
Svět hardware
3 750 Kč / týden
15 000 Kč / týden
TV Freak
2 000 Kč / týden
8 000 Kč / týden
Digimanie
2 000 Kč / týden
8 000 Kč / týden

 
Zaujala Vás tato nabídka? Kontaktujte nás!
 



 
Nabídka platí pro nové objednávky uskutečněné do konce října 2012 a vztahuje se pouze na čerpání (zobrazování reklamy) během maximálně 30 následujících dní od uskutečnění objednávky.
Nejnovější články
Sjednocení cen reklamních bannerů na HP a mimo HP Sjednocení cen reklamních bannerů na HP a mimo HP
Začátkem března jsme sjednotili ceny reklamních bannerů na homepage a na stránkách mimo homepage. Doposud byly ceny za týdenní zobrazování bannerů na homepage nastavené výše oproti ostatním stránkám webu.
1.3.2017, aktualita, Karel Polívka
Reklama formátu Background v novém layoutu Reklama formátu Background v novém layoutu
Vzhledem k nedávné úpravě layoutu našich magazínů bylo třeba upravit i specifikace reklamního formátu Background. Jeho rozměry zůstávají stejné, ale nově zcela obklopuje horní část webu.
7.10.2015, aktualita, Karel Polívka
Svět mobilně: více než 100% meziroční růst návštěvnosti Svět mobilně: více než 100% meziroční růst návštěvnosti
Minulý měsíc se našemu magazínu Svět mobilně dařilo nejlépe ve své historii. Navštívilo jej už téměř 40 000 uživatelů a v meziročním srovnání zaznamenal nárůst uživatelů o 103 % a zobrazených stránek dokonce o 116 %.
6.10.2015, aktualita, Karel Polívka
DIRECT MAIL: upravený vzhled, viditelnější banner DIRECT MAIL: upravený vzhled, viditelnější banner
V rámci trendu zjednodušování layoutu jsme se po úpravách našich webů zaměřili i na e-maily, pomocí kterých čtenáře informujeme o nových článcích v našich magazínech. Tím došlo i k většímu zviditelnění reklamního banneru v těchto e-mailech.
5.10.2015, aktualita, Karel Polívka
Zjednodušení layoutu našich magazínů Zjednodušení layoutu našich magazínů
Provedli jsme úpravu layoutu našich magazínů. Kromě celkového zjednodušení designu stránek mají naše weby i novou hlavičku, v které je hlavním prvkem velké vyhledávací pole s funkcí filtrování podle typu obsahu nebo rubriky.
11.6.2015, aktualita, Karel Polívka